2

احمد خاتمی:معتقدیم در مقطع انتخابات با در نظر گرفتن گزینه‌ها، اشتباه نکردیم.

  • کد خبر : 3484
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۹

فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: براساس این مطلب که با روی کار آمدن احمدی‌نژاد چتر اصولگرایی بر کشور گسترده می‌شود، در این انتخاب اشتباه نکردیم. آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به اینکه در انتخابات گذشته ریاست جمهوری به احمدی‌نژاد رای دادم اظهار داشت: فرمانداران و استانداران این […]

فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: براساس این مطلب که با روی کار آمدن احمدی‌نژاد چتر اصولگرایی بر کشور گسترده می‌شود، در این انتخاب اشتباه نکردیم.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به اینکه در انتخابات گذشته ریاست جمهوری به احمدی‌نژاد رای دادم اظهار داشت: فرمانداران و استانداران این دولت به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند و تحولی در مدیران کل به وجود آمده است.

وی ادامه داد: به صراحت می‌گویم براساس این مطلب که با روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد چتر اصولگرایی بر کشور گسترده می‌شود، در این انتخاب اشتباه نکردیم.

خاتمی با بیان اینکه آرزو داشتیم استانداران، فرمانداران و مدیران کل اصولگرا باشند، افزود: این آرزو اتفاق افتاده، البته نقدهایی بر دولت محترم وارد بوده و این امر از طرف روحانیت آغاز شده است.

امام جمعه موقت تهران با تاکید براینکه روحانیت با کسی عقد اخوت نبسته است، بیان کرد: اگر روحانیت از بزرگ و محترمی حمایت کرد، دلیل آن نمی‌شود هر کاری تا آخر انجام شود مورد تائید قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از عمل خوب مسئولان حمایت می‌شود اما اگر عملکرد آنها نقدی داشت، آن عملکرد مورد نقد قرار می‌گیرد و روحانیت پیشگام نقد است.

خاتمی بر انتخاب احمدی‌نژاد تاکید کرد و گفت: به صراحت می‌گویم اگر دو کاندیدای دیگر بر سر کار می‌آمدند شمشیر را از ابتدا از رو می‌بستند و علیه ولایت اقدام می‌کردند.

نماینده مردم تهران در خبرگان رهبری به پروژه «دیدی، دیدی» بعضی از افراد اشاره کرد و بیان کرد: برخی این پروژه را دنبال می‌کنند در صورتی که هر چیزی را باید در مقطع خودش دید و ما معتقدیم در مقطع انتخابات با در نظر گرفتن گزینه‌ها، اشتباه نکردیم.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات به بشر رای داده می‌شود، افزود: بشر خطا کار است و اشتباه دارد اما در نقد باید منصف باشیم و ببینیم انبوه خدمتگزارانی که بر سر کار آمدند انسان‌های حزب‌الهی هستند و شاکله دولت به تعبیر مقام معظم رهبری خوب است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر