3

در شرایط رکود بازار آهن هزار تومان گران شد

  • کد خبر : 348686
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

در شرایط رکود بازار که امید کاهش قیمت ها برای مصرف کنندگان به وجود آمده بود آهن هزار تومان گران شد.

آهن با وجود رکود بازار هزار تومان گران شد

حمیدرضا رستگار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نوسان قیمتی انواع آهن و میلگرد در بازار، گفت: با افزایش قیمت فولاد در بازارهای جهانی تغییرات قیمتی نیز در محصولات فولادی در داخل کشور بوجود آمده است اما به اعتقاد ما این افزایش قیمت در بازار داخلی منطق خاصی ندارد.

وی با اعلام اینکه ما همچنان با مازاد تولید روبرو هستیم و افزایش قیمت ها به بهانه هزینه های تولید منطقی به نظر نمی رسد، افزود: درست است امسال هزینه حمل و نقل و دستمزد کارگر افزایش پیدا کرده اما میزان افزایش این رقم ها با قیمت فعلی فولاد در بازار داخلی هماهنگ نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با طرح این سوال که چرا باید قیمت میلگرد دو هفته ای هزار تومان افزایش پیدا کند، تصریح کرد: ما به عنوان فروشندگان آهن دلایل افزایش قیمت ها را نمی دانیم دولت نیز منطق خاصی را برای افزایش قیمت ها اعلام نکرده همین موضوع در بلاتکلیفی ما برای انجام معاملات اضافه کرده است.

رستگار با تاکید براینکه این گرانی ها پایه و اساس خاصی ندارد، گفت: در حال حاضر هر کیلو میلگرد در بازار ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت گذاری شده است. قیمت آهن نیز همین حدود است به نحوی که قیمتها نسبت به دو هفته گذشته شاهد رشد هزار تومانی بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=348686

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دولت میخواد اینجوری مسکن رو ارزون کنه !!!! یکروز سیمان گرون میشه روزبعد آهن روز بعد بقیه مصالح ساختمانی و دستمزدها …..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر