7

“تسهیل ازدواج و فرزندآوری” یک مطالبه جدی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری

  • کد خبر : 348688
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت گفت: همزمانی روز ملی جمعیت امسال با ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، می‌تواند در مانع‌زدایی از مسیر ازدواج و فرزندآوری یکی از مطالبات جدی از کاندیداهای مختلف باشد.

"تسهیل ازدواج و فرزندآوری" یک مطالبه جدی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری

حجت‌الاسلام رسول ساکی با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: این جلسات با محوریت برنامه‌های روز ملی جمعیت، ۳۰ اردیبهشت ماه (سالروز ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از طرف مقام معظم رهبری) برگزار می‌شود و ایده‌ها و طرح‌هایی برای آن درنظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از مصوبات شورای راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت برای ۳۰ اردیبهشت امسال این است که از یک هفته مانده به روز ملی جمعیت، هر روز یک شعار محور قرار گیرد و برنامه‌ها حول آن شعار برگزار شود، به نوعی ما هفته‌ ملی جمعیت را خواهیم داشت که در این هفته بهانه‌های بیشتری برای اجرای برنامه‌های بیشتر داشته باشیم.

دبیر مجمع ملی فعالان جمعیت، لزوم آگاهی بخشی به مردم و نخبگان در زمینه جمعیت و فرزندآوری در قالب برنامه‌های مختلف را مهمترین راهبرد این مجمع در روز ملی جمعیت امسال دانست.

عضو شورای راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت، همزمانی روز ملی جمعیت امسال با ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را فرصتی مغتنم برای مطالبه از کاندیداها در زمینه این موضوع کلیدی و مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر موانع ازدواج و فرزندآوری برداشته شود، با توجه به اینکه خانواده‌های ایرانی تمایل به ازدواج و فرزندآوری دارند، شاهد رشد ازدواح و فرزندآوری در کشور خواهیم بود؛ از این رو، مانع‌زدایی در زمینه ازدواج و فرزندآوری می‌تواند یکی از مطالبات جدی از کاندیداهای مختلف باشد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=348688

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر