6

بیانیه شماره دو جنبش مردمی حامیان دکتر سعید محمد

  • کد خبر : 348695
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
جنبش مردمی حامیان دکتر سعید محمد دومین بیانیه خود را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاه و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله‌ الطّاهرین و صحبه المنتجبین و من تبعهم باحسان الی یوم الدّین.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند: زمام امور بهبود اوضاع این کشور، دست مردم این کشور است به خصوص دست جوانان.
بدینوسیله به اطلاع می رساند جنبش مردمی حامیان دکتر سعید محمد با تشکیل کمیته جوانان، گام عملی خود را جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری درتبیین مفاهیم گام دوم انقلاب به عنوان نقشه ارزشمند راه وآینده کشور، اغاز کرده است.
مستند بر اصول مطروحه در قانون اساسی کشور که ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل رایگان , مسکن , شغل و ازدواج و . . . حداقل وظیفه قانونی دولت وقوه مجریه است، اعتقاد داریم که متاسفانه این مهم به دلیل بی کفایتی و عدم مدیریت صحیح در استفاده از منابع سرشار کشور توسط مسئولان محترم اجرایی , امروز به سقف آرزوی های جوانان برومند این کشور تبدیل شده است.
لذا کشوری برخوردار از منابع عظیم خدادادی و البته در کنار سرمایه های بی کران انسانی ،نیازمند مدیریت کارامد است نه سیاست بازانی ناکارآمد که نتیجه عملکرد ایشان تولید نا امیدی و نگرانی های مستمر بر آحاد جامعه بوده است.
مروری بر برنامه ها و دیدگاههای ارائه شده توسط دکتر سعید محمد در حوزه جوانان با تاکید بر راهکارهای عملیاتی کوتاه مدت برای حل نیازهای اولیه جوانان در حوزه تحصیل ,مسکن ,و اشتغال و ازدواج و خصوصا طرح تعیین تکلیف خدمت مقدس سربازی و…. نور امیدی را برای ما به عنوان نسل جوان به ارمغان داشت تا درعصر جدید به دنبال تحقق خودباوری و خود شکوفایی در سایه عزت نفس و کرامت انسانی و اخلاقی بدور از هر گونه انحصار ذهنی معیشتی باشیم.
امیدواریم‌ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نسل جوان مومن، دانا و پرانگیزه باید محور پیشرفت جامعه اسلامی باشند.
با اعتماد به کارنامه درخشان دکتر سعید محمد در مدیریت و اعتماد ایشان به سپردن امور به جوانان درکنار عزم راسخ ایشان در مقابله با جریان اقازادگی ورانت خواری و…..
بتوانیم گامی موثر در برگزاری انتخاباتی پر شور ‌و تعیین کننده برداریم .
در پایان از تمامی جوانان عزیز سرزمین مان دعوت می کنیم ضمن پیوستن به جنبش مردمی حامیان دکتر سعید محمد ما را در کامل کردن فهرست دغدغه های نسل جوان ومطالبات رها شده همراهی نمایند.
ادرس سایت:manhamhastam.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=348695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر