1

آزارجنسی دوکودک بحرینی برای اعتراف+عکس

  • کد خبر : 34872
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۳

دادگاه کودکان و نوجوانان جلسه دو کودک بحرینی را به اتهام “تجمع” و داشتن “بمب های آتش زا” به ۲۱ ژوئن (۱تیر) موکول کرد؛ این درحالیست که خانواده این کودکان تأکید کرده اند که نیروهای امنیتی برای گرفتن اعتراف آنها را مورد آزار جنسی قرار داده اند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، خانم “زهرا مسعود” وکیل این دو کودک که “حسین عبدعلی” و “محمد حبیب” نام دارند، گفت: دادگاه کودکان و نوجوانان جلسه قرائت حکم این دو کودک را به بیست و یکم ژوئن موکول کرده است.

خانواده این دو کودک تأکید کرده اند که فرزندانشان مورد ضرب و شتم و آزار جنسی قرار گرفته اند تا مجبور شوند اعتراف کنند که به سوی نیروهای امنیتی بمب های بنزینی پرتاب کردند.

خواهر یکی از این دو کودک در توضیح نحوه بازداشت آنها گفت: حسین عبدعلی و محمد حبیب هنگام رفتن به باشگاه المالکیه شاهد درگیری هایی در خیابان اصلی شدند؛ به همین دلیل برای دور شدن از محل درگیری به منزل خاله “حسین” رفتند و نیم ساعت در آنجا ماندند.

وی افزود: نیروهای امنیتی با یورش به آن منزل، این دو کودک را به پاسگاه میدان هفدهم منتقل کردند .. این مرکز پلیس در ابتدا بازداشت این دو کودک را انکار کرد، ولی پس از مدتی از ما خواستند برای تحویل گرفتن آنها برایشان لباس ببریم، البته به شرط آنکه آنها را به دادستانی کل تحویل دهیم .. این دو کودک از تاریخ هفتم فوریه (۲۰۱۲) همچنان در زندان کودکان و نوجوانان در بازداشت هستند.

وی تأکید کرد: پس از تحویل این دو کودک و قبل از تحویلشان به دادستانی آنها تأکید کردند که در مرکز پلیس مورد آزار جنسی قرار گرفته اند، و به قاضی دادگاه نیز گفته شده است که آنها برای اعتراف به داشتن بمب بنزینی و پرتاب آن به سوی یک درخت در منطقه المالکیه، مورد شکنجه و آزار جنسی قرار گرفته اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر