5

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت ملی پست ج.ا.ایران

  • کد خبر : 348732
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۱۴

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با حضور رمضانعلی سبحانی‌فر، معاون وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست و دکترمحمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران ارشد این بانک، منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری دوجانبه بانک آینده و شرکت ملی پست ج.ا.ایران در قالب ارائه سبد خدماتی و تسهیلاتی بانکی از سوی بانک آینده و انجام نیابتی خدمات بانکی توسط پست؛ با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به هم‌وطنان، صورت می‌پذیرد.
دکترمحمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه، با اشاره به جایگاه مهم پست گفت: باوجود تحولات عصر حاضر و ظهور فضای دیجیتال، پست نه‌تنها جایگاه خود را از دست نداد، بلکه با انجام مأموریت‌های جدید همراه با ارزش‌افزوده‌های بیش‌تر، دستآوردهای ارزنده‌ای را برای کشور رقم زد که به‌عنوان بازوی اصلی حاکمیت و در کنار مردم، اطمینان‌خاطر بیش‌تری را در جامعه، نهادینه ساخت.
مدیرعامل بانک آینده با اشاره به شرایط ویژه کرونایی در کشور و تلاش این بانک برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانکداری الکترونیکی خود برای انجام امور بانکی بدون مراجعه به شعب، گفت: برای اولین بار در کشور، افتتاح حساب از مرحله نخست تا مراحل نهایی بر روی سامانه «کیلید» بانک آینده، فراهم گردید و در صورت لزوم، سایر خدمات تکمیلی با حضور همکاران، درب خانه مشتریان انجام می‌شود که در این مورد خاص می‌توان از ظرفیت‌های بی‌شمار شرکت ملی پست کمک گرفت.
ارائه دیگر خدمات و محصولات بانکی نظیر: طرح آینده‌داران، ویژه خرید اعتباری از فروشگاه‌های مجموعه ایران‌مال و دیگر پذیرنده‌های طرف قرارداد با بانک آینده در سراسر کشور با بازپرداخت مدت‌دار و کارمزد اندک به کارکنان شرکت ملی پست ج.ا.ایران، شرکت‌های تابعه و پیمانکاران آن، از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.
در ادامه، رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست ج.ا.ایران نیز با اشاره به امکان ارائه خدمات نیابتی از سوی این شرکت، این امکان را عاملی برای کاهش هزینه‌ها و هم‌چنین رضایت‌مندی مشتریان و نهایتاً بهره‌وری بیش‌تر مجموعه عنوان کرد. این خدمات در مواردی نظیر: افتتاح حساب، بازرسانی ابلاغیه‌ها و اخطاریه‌ها و هم‌چنین کمک به بخش پشتیبانی، قابل بهره‌برداری است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=348732

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر