1

سخت‌ترین قرعه به تیم پیکان خورده است

  • کد خبر : 349046
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: فکر می‌کنم سخت‌ترین قرعه به تیم پیکان خورده است.

به گزارش خبرنگار افق؛ حسین پاشایی در نشست خبری قبل از بازی پیکان مقابل استقلال تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار داشت: استقلال تیم باشخصیتی است. دیدار سختی با این تیم داریم. آنها به قدری بزرگ هستند که به بازیکنان ما انگیزه بدهند. امیدوارم با توجه به شناختی که از نقاط ضعف و قوت آنها پیدا کرده‌ایم بتوانیم یک بازی خوب همراه با نتیجه پیروزی را رقم بزنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران درباره اهمیت رقابت‌های جام حذفی برای این تیم افزود: اولویت ما برای لیگ برتر است. باید تلاش کافی برای به دست آوردن یک رتبه خوب در لیگ برتر انجام دهیم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در جام حذفی هم موفق باشیم. امیدوارم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم. امیدواریم بازی در ۹۰ دقیقه به سود ما تمام شود و کار به ۱۲۰ دقیقه نکشد.

مربی پیکان درباره تفاوت فنی ایجاد شده با توجه به تغییر در کادر فنی استقلال تاکید کرد: در مورد استقلال و تغییرات مربیان این تیم نمی‌توانم صحبت کنم اما فکر می‌کنم این دو مربی از بزرگان باشگاه استقلال هستند. امیدوارم هر کسی که مربی این تیم باشد، عملکرد خوبی داشته باشد.

پاشایی درباره تغییر در لیست بازیکنان پیکان برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: در جنگ نابرابر نقل و انتقالاتی هستیم. نمی‌توانیم ستاره جذب کنیم و تلاش کردیم تا از لیگ دسته اول، بازیکن بگیریم اما این اتفاق رخ نداد چون در حوزه منابع مالی دچار محدودیت هستیم. با این وجود باید بازیکن‌سازی می‌کنیم و در پایان لیگ از آن‌ها استفاده خواهیم کرد تا در آینده بتوانند در تیم‌های دیگر عملکرد خوبی داشته باشند.

مربی پیکان ادامه داد: قبلاً در این مسائل آقای غلامحسین پیروانی پیشتاز بودند. این کار هم به نوعی یک اجبار است و باید گفت که ما جوان‌ترین تیم لیگ هستیم. امیدوارم برای این تیم و آقای تارتار احترام بیشتری قائل باشیم.

او درباره تقابل با شهر خودرو نیز صحبت کرد و گفت: در بازی قبل خود دچار مشکل شدیم و داور به درستی اعلام پنالتی کرد. فلسفه وجود داور کنار دروازه این است که به داور کمک کند اما داور کنار دروازه اشتباه کرد و خطا را بیرون محوطه جریمه دید. همان صحنه اگر تبدیل به گل می‌شد، قطعاً روند بازی تغییر می‌کرد اما به داوران احترام می‌گذاریم.

خبرنگار: میرعلی محمد میربابایی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=349046

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر