2
مربی تیم فوتبال پیکان

جا دارد یک خسته‌نباشید جانانه به تیم داوری بگویم

  • کد خبر : 349052
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

پاشایی گفت: تیم داوری هم بسیار خوب قضاوت کرد و تحت تأثیر قرار نگرفت

به گزارش خبرنگار افق؛ حسین پاشایی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: صحبت‌هایم را می‌خواهم با آیه‌ای از قرآن شروع کنم. «و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین». اتفاقاتی در این دیدار افتاد که حتی به‌عنوان یک ایرانی خجالت می‌کشم که بگویم در کشورمان رخ داده است. قبل از بازی آمدند ۱۰ متر عرض زمین را زیاد کردند تا بتوانند جلوی کار ما را بگیرند. خدا را شکر می‌کنیم که ۹۵ دقیقه بازی تحت تسلط ما بود و با نفراتی که از تیم ما غایب بودند خدا را شکر می‌کنم که توانستیم یک بازی خوب انجام دهیم.

وی ادامه داد: تمام جو علیه تیم پیکان بود تا ما را شکست دهند، ولی فکر نمی‌کنم فوتبال اینقدر ارزش داشته باشد که به خاطر یک برد و یا حتی قهرمانی بخواهیم اینقدر کار اشتباه انجام دهیم. این کارها برای باشگاه فولاد زیبنده نیست. ما آمدیم فوتبال بازی کنیم و نتیجه باید در زمین مشخص شود، نه در حواشی. ما یک تیم جوان هستیم و این اتفاقات روی بازیکنان ما تأثیر گذاشت. خدا را شکر می‌کنیم و از آقای حسین شمس ناظر بازی تشکر که دستور داد تا شرایط زمین به حالت قبل برگردد.

مربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: کنار زمین را باتلاق کردند تا ما نتوانیم اوت پرتاب کنیم! مگر ما در این بازی چند تا پرتاب اوت داشتیم؟ بالاخره همه ما ایرانی هستیم و باید برای هم جان بدهیم، نه اینکه با اشتباهات‌مان یک تیم را از سر راه برداریم. خدا را شکر که هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و با یک بازی خوب یک امتیاز را گرفتیم و ان‌شاءالله به بازی‌های آینده نگاه خواهیم کرد.

پاشایی درباره مسائل فنی بازی با فولاد تصریح کرد: بازی کاملاً در اختیار ما بود. شاید مالکیت دست فولاد بود، ولی در کل ۹۰ دقیقه هم یک موقعیت هم به آنها ندادیم. تیم داوری هم بسیار خوب قضاوت کرد و تحت تأثیر قرار نگرفت. جا دارد یک خسته‌نباشید جانانه به آنها بگویم.

وی در پاسخ به این پرسش که «دلیل اینکه تیم‌ها برای خوش‌آمدگویی به سمت نیمکت پیکان نمی‌آیند چیست؟»، عنوان کرد: سؤال من این است که کجا دیده شده که تیمی به سمت ما نیامده است؟! یک بازی را مثال بزنید من ممنون می‌شوم. اعضای کادر فنی پیکان اینقدر آدم‌های باحیایی هستند که تمام مربیان و عوامل تیم‌ها خیلی محترمانه و باادب با آنها برخورد می‌کنند. ما اصراری نداریم کسی به سمت ما بیاید. این مسائل تقابل دوطرفه است و ان‌شاءالله در بازی برگشت تلافی خواهد شد.

خبرنگار: میرعلی محمد میربابایی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=349052

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر