اقدام جالب سازمان لیگ انگلیس برای حمایت از فوتبالیست های روزه دار+ عکس

افق انلاین ، سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس به عنوان بهترین لیگ جهان تصمیمی جالب برای فوتبالیست های مسلمان شاغل در ماه مبارک رمضان گرفت.

دوشنبه گذشته بود که لسترسیتی با کریستال پالاس در لیگ جزیره بازی داشت. گراهام وسکوت داور، بازی را متوقف کرد تا دو وسلی فوفانا و شیخو کویتا دو فوتبالیست مسلمان افطار کنند.

بعد از این توقف تاریخی در لیگ برتر به احترام فوتبالیست های مسلمان، سازمان لیگ فوتبال انگلیس از این اقدام داور  حمایت کرد و در تصمیمی جدید تمام آنها را تشویق کرد تا در خلال ماه مبارک رمضان قبل از سوت دیدار، با کاپیتان های تیم ها صحبت کند و درباره فوتبالیست های مسلمان و روزه دارشان صحبت کنند و هماهنگی لازم برای توقف بازی به محض غروب خورشید و زمان افطار مهیا شود.

شب گذشته در بازی با منچستر یونایتد با آ.اس رم در لیگ اروپا نیز پل پوگبا ستاره مسلمان فرانسوی شیاطین سرخ در کنار زمین روزه اش را افطار کرد و بازتاب های زیادی در رسانه ها داشت.

در همین رابطه یاسمین هارون رئیس جمیعت ورزش مسلمان انگلیس گفت: بانوی مسلمان ورزشکار در ایام ماه رمضان دچار سختی می شود. در همین رابطه مسئولان سازمان لیگ انگلیس می خواهند قبل از شروع مسابقه هماهنگی ها صورت بگیرد تا روزه داران در جریان بازی بتوانند افطار کنند.

در دیدار امشب ساوتهمپتون با لسترسیتی هم هماهنگی انجام شده تا فوتبالیست های مسلمان بتوانند در جریان بازی افطار کنند.

فارس