4

۳ گزینه ناپولی که برای جانشینی گتوسو در نظر گرفته شده است

  • کد خبر : 349140
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۵۶

باشگاه ناپولی که ظاهراً از عملکرد سرمربی خود راضی نیست، سه گزینه را برای جانشینی او در نظر گرفته است.

3 گزینه ناپولی برای جانشینی گتوسو/ «رینو» خیال ماندن ندارد

به گزارش افق انلاین به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، باشگاه ناپولی لیستی برای جانشینی جنارو گتوسو در نظر گرفته است که در پایان فصل با آنها وارد مذاکره خواهد شد.

با وجود اینکه هنوز ناپولی شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد (این تیم اکنون در رده سوم جدول است)، اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه راضی نیست و گویا او به مدیر ورزشی باشگاه دستور داده که برای پیدا کردن سرمربی جدید دست به کار شود.

همانطور که پیش از این هم شنیده می‌شد نام لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق تیم‌های اینتر و رم در فهرست سه نفره ناپولی قرار دارد. او در حال حاضر بیکار است و با هیچ تیمی هم قرارداد ندارد.

نفر دوم کریستوف گالتیه سرمربی تیم لیل است، مرد ۵۴ ساله‌ای که از ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ سرمربی تیم لیل بوده و قراردادش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. تیم او بالاتر از پاری‌سن‌ژرمن متمول صدرنشین جدول رده‌بندی لوشامپیونه است و حتی شانس قهرمانی دارد.

سومین و آخرین گزینه هم وینچنزو ایتالیانو است که فصل گذشته تیم اسپتزیا را به سری A رساند و به نظر می‌رسد که می‌‌تواند تیمش را در دسته اول هم نگه دارد.

طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، از اولین باری که فاش شد مالک باشگاه (درمقطعی از فصل که ناپولی روی دور ناکامی قرار گرفته بود) به دنبال سرمربی جدید است، روابط میان گتوسو و دلورنتیس دیگر مانند سابق نشد و با این حال مالک باشگاه در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز هم تلاش خود را برای متقاعد کردن سرمربی تیم به ماندن در میان آبی‌پوشان شهر ناپل انجام خواهد داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=349140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر