3

عذرخواهی حقیقی از قلعه نویی فایده‌‎ای نداشت!

  • کد خبر : 349894
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

علیرضا حقیقی با وجود عذرخواهی به خاطر گل بدی که در بازی با فولاد خورد دوباره در ترکیب تیم گل گهر به بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد.

سرنوشت علیرضا حقیقی بعد از جدایی از گل گهر؛ تراکتور یا فولاد؟ | فوتبالی

در ترکیب گل گهر در مصاف با ذوب آهن نام علیرضا حقیقی در ترکیب ثابت گل گهر به چشم نمی خورد و به جای او مهرداد بشاگردی در ترکیب تیم امیر قلعه نویی قرار گرفت.

این تصمیم قلعه نویی به دلیل اشتباه علیرضا حقیقی در بازی با فولاد بود که منجر به شکست یک بر صفر گل گهر شد. علیرضا حقیقی بعد از این بازی به خاطر اشتباهی که داشت از امیر قلعه نویی و تیمش عذرخواهی کرد اما با این وجود سرمربی تیم گل گهر بار دیگر تصمیم گرفت از مهرداد بشاگردی در ترکیب تیمش استفاده کند.

علیرضا حقیقی بعد از اشتباهی که در بازی با فولاد مرتکب شد گفت: زمانی که دروازه بان درون دروازه می ایستد اشتیاق زیادی دارد که کلین شیت کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

وی با بیان اینکه به دنبال هیچ ادله ای برای توجیه اشتباه خود نیستم گفت: من اشتباه کردم اما برای اینکه در چارچوب دروازه گل گهر نمایش خوبی داشته باشم خوب تمرین می کنم و این اشتباه اصلا برای من قابل درک و باور نیست به خصوص که همواره روی بازی متمرکز هستم. از این بابت متاسفم.

حقیقی ادامه داد: می دانم که مشکل من فنی نیست چون می توانید در تمرینات مشاهده کنید که با جدیت کار می کنم. اتفاقات ناخواسته علیه من بوده است. اما باز هم خدا را شکر می کنم و امیدوارم در بازی های آینده با سیوهایی که انجام می دهم به تیم در مسیر نتیجه گیری کمک کنم.

وی تاکید کرد: فوتبال ادامه دارد و امیدوارم در هفته های آینده گل گهر به امتیازات لازم برای رسیدن به یک جایگاه شایسته دست یابد و من هم بخشی از این موفقیت ها باشم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=349894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر