8

روسیه موضوع مهم را فاش کرد!+جزییات

  • کد خبر : 350390
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۵:۳۷

هدف برنامه این گروه بر این است که مواد شیمیایی در منطقه کاهش تنش ادلب در شمال کشور  علیه مردم غیرنظامی استفاده شود و سپس مسئولیت این تحریکات را بر عهده دولت سوریه بیاندازند.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزرات خارجه روسیه از برنامه های تروریست ها در سوریه برای صحنه سازی و انجام عملیات شیمیایی در سوریه خبر داد.

زاخارووا» اسرار غیرممکن بودن هرگونه تهاجم به روسیه را فاش کرد - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

زاخارووا در بیانیه ای که عصر روز جمعه در وزارت خارجه روسیه منتشر شد نوشت: اطلاعاتی از یک منبع معتبر دریافت شده است که گروه تروریستی جبهه النصره در سوریه در حال آماده سازی برای انجام تحریک دیگری با استفاده از مواد شیمیایی و طبق سناریوی تدوین شده با مشارکت کارکنان سازمان «کلاه سفیدها» است.

وی تصریح کرد: هدف برنامه این گروه بر این است که مواد شیمیایی در منطقه کاهش تنش ادلب در شمال کشور  علیه مردم غیرنظامی استفاده شود و سپس مسئولیت این تحریکات را بر عهده دولت سوریه بیاندازند.

 

 زاخارووا گفت با توجه دگرگونی ها در اقدامات عملیاتی، این افراد به پیشنهاد متصدیان خارجی خود به تاکتیک های حملات شیمیایی متوسل شده اند.

کلاه سفیدها سازمانی به اصطلاح داوطلبانه برای کمک و نجات غیرنظامیان در مناطق جنگی است و مورد حمایت غرب قرار دارد.  دولت سوریه کلاه سفیدها را بارها به ارتباط با افراط گرایان و اقدامات تبلیغاتی خصمانه و همچنین به جنگ اطلاعاتی علیه دمشق متهم کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=350390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر