3

استقلال از تساوی تلخ گریخت/ قفل پای مهاجم طلسم شده بالاخره باز شد

  • کد خبر : 350562
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

به گزارش افق آنلاین ، در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز دوشنبه تیم فوتبال صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان میزبان استقلال تهران بود که این دیدار برتری یک بر صفر آبی های تهران به پایان رسید. آرمان رمضانی(۹۵) برای استقلال گل زد. استقلال در این […]

استقلال از تساوی تلخ گریخت/ قفل پای مهاجم طلسم شده بالاخره باز شد

به گزارش افق آنلاین ، در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز دوشنبه تیم فوتبال صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان میزبان استقلال تهران بود که این دیدار برتری یک بر صفر آبی های تهران به پایان رسید. آرمان رمضانی(۹۵) برای استقلال گل زد.

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد نادری(۷۴ داریوش شجاعیان)، سیاوش یزدانی(۷۴ میلیچ)، مسعود ریگی، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی(۹۷ محمد دانشگر) و ارسلان مطهری(۸۲ آرمان رمضانی) به میدان رفت.

در نیمه اول دو تیم موقعیت های خوبی را برای گل زنی داشتند که البته شانس تیم میزبان بیشتر بود اما سیدحسین حسینی دوبار با واکنش های خوب خود مانع از باز شدن دروازه استقلال شد.

آبی پوشان نیز که به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتند تلاش زیادی به خرج دادند تا بتوانند دروازه میزبان را باز کنند اما این تلاش ها راه به جایی نبرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان فرهاد مجیدی به تلاش برای رسیدن به گل اضافه کردند و با تحت فشار قرار دادن تیم حریف سعی کردند به گل برتری برسند اما دفاع کم اشتباه صنعت نفت این اجازه را به آنها نداد.

در دقیقه ۵۲ اما معادلات بازی کمی تغییر کرد و حسین بغلانی کاپیتان تیم صنعت نفت در حرکت مهدی قایدی به سمت دروازه اخلال ایجاد کرد و با سرنگون کردن مهاجم تند و تیز استقلال از داور کارت قرمز دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا کار شاگردان پورموسوی در ادامه بازی سخت شود.

مهر/استقلال که برای رسیدن به گل و سه امتیاز این دیدار تلاش زیادی از خود نشان می داد در دقیقه ۷۴ توسط مهدی قایدی به گل رسید اما این بازیکن در موقعیت آفساید به توپ ضربه زد تا دروازه تیم میزبان همچنان بسته بماند.

در دقایق پایانی فرهاد مجیدی با انجام سه تعویض و به میدان فرستادن آرمان رمضانی قصد داشت از ارسال های بلند نتیجه بگیرد که این بار نقشه او جواب داد و آرمان رمضانی گره بازی را باز کرد اما نه روی ارسال های بلند!

در دقیقه ۹۵ این دیدار مدافع صنعت نفت در دادن توپ به دروازه بان خودی مرتکب اشتباه شد و توپ را به آرامی برای گروسیان ارسال کرد که آرمان رمضانی زودتر به توپ رسید و با یک ضربه آرام دروازه صنعت نفت را باز کرد تا سه امتیاز حساس را برای تیمش به ارمغان بیاورد. این اولین گل رمضانی با پیراهن استقلال بود.

استقلال با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد تا جای گل گهر را بگیرد. این تیم با یک بازی کمتر در این رده قرار گرفته است. صنعت نفت آبادان هم با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=350562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر