4

ستاره خارجی تیم استقلال یک راه بیشتر ندارد

  • کد خبر : 350801
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

ظاهراً مهاجم استقلال قول داده راس زمان تعیین شده به ایران باز گردد و به همین خاطر کادر فنی با مرخصی او موافقت کرده‌ است.

آخرین مرخصی دیاباته در استقلال؟/ ستاره خارجی استقلال یک راه بیشتر ندارد

این مرخصی شیخ دیاباته که در این فصل اصلاً نتوانسته همانند فصل گذشته ظاهر شود شاید آخرین مرخصی دوران حضور او در استقلال باشد.

به گزارش افق انلاین ، با وجود آن که قبلاً گفته می‌شد شیخ دیاباته در تعطیلی موقت رقابت‌های لیگ برتر باید ایران بماند و مرخصی ندارد، باز هم شاهد پرواز این بازیکن و سفر او برای ملاقات با خانواده‌اش هستیم.

ظاهراً مهاجم استقلال قول داده راس زمان تعیین شده به ایران باز گردد و به همین خاطر کادر فنی با مرخصی او موافقت کرده‌ است.

از طرف دیگر شنیده‌ها حاکیست دیاباته قبل از ترک ایران یک برنامه تمرینی اختصاصی دریافت کرده و باید طی روزهای اقامت در خارج از کشورمان دقیقاً طبق همان برنامه آمادگی جسمانی خود را حفظ کند و مربیان را نیز در جریان وضعیت خویش قرار بدهد تا آنها مطمئن شوند شرایط بدنی‌ این بازیکن خراب نمی‌شود.

این مرخصی شیخ دیاباته که در این فصل اصلاً نتوانسته همانند فصل گذشته ظاهر شود شاید آخرین مرخصی دوران حضور او در استقلال باشد چرا که در صورتی که به ایران بازگردد و در ادامه لیگ و جام حذفی باز هم نمایش ضعیفی داشته باشد جدایی او از استقلال حتمی خواهد بود.  بنابراین تنها راه او برای ماندگاری در استقلال بازگشت به فرم دیاباته سال گذشته است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=350801

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر