4

واکنش سعید عزت‌اللهی به استوری جنجالی‌اش با دو ستاره/ کریم باقری اسطوره زندگی‌ام است

  • کد خبر : 350823
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۲۶

هافبک دفاعی تیم ملی ایران از انیکره بالایش برای گلزنی با شوت از راه دور در حضور کریم باقری می‌گوید.

سعید عزت‌اللهی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

سعید عزت‌اللهی پس از وقفه‌ای کوتاه به تیم ملی دعوت شد تا پاسخ نمایش‌های درخشان خود در لیگ دانمارک را از دراگان اسکوچیچ دریافت کند.

عزت‌اللهی در حالی به ایران آمد که در بدو ورود یکی از دوستانش عکسی به همراه او را استوری کرد که قلب آبی و دو ستاره روی آن خودنمایی می‌کرد و همین موضوع شایعاتی درباره پیشنهاد استقلال به این هافبک دفاعی لژیونر را به وجود آورد.

سعید عزت‌اللهی اظهاراتی را درباره وضعیت تیم ملی و این استوری جنجالی‌اش مطرح کرده است که در زیر می‌خوانید:

* درباره حضور آقا کریم باید بگویم که قطعا حس فوق العاده ای برای من است و من قبلاً هم گفته بودم که آقا کریم الگوی من است. ایشان از لحاظ شخصیتی و فنی جزو بهترین بازیکنان تاریخ کشورمان است و برای من حس خوبی است که الگوی فوتبالی ام در کادرفنی تیم ملی حضور دارد. امیدوارم وجود ایشان به من و تیم کمک کند. البته علاوه بر ایشان آقای هاشمیان و همچنین آقای اسکوچیچ و باقی اعضای کادرفنی هم تمام تلاششان را در این زمینه می‌کنند.

* تیمی که می‌خواهد به جام جهانی صعود کند، باید تمام بازی‌ها را ببرد. ما نباید فکر و خیال کنیم و باید بازی به بازی پیش برویم. ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیاست و مطمئن باشید ما به چیزی جز پیروزی و صدرنشینی فکر نمی‌کنیم. امیدوارم هواداران و مردم ایران هم انرژی مثبت خود را برایمان بفرستند.

* قطعا اگر موقعیتش باشد، دوست دارم یک گل مثل آن گلی که در لیگ دانمارک با شوت از راه دور زدم بزنم و آقای باقری و دیگر اعضای کادرفنی را خوشحال کنم. برای من افتخار است شماره‌ای را می‌پوشم که روزی بر تن آقا کریم بود و امیدوارم که بتوانم نمایش‌های خوبی را ارائه کنم. آقای باقری از نظر اخلاقی جزو بهترین‌ها هستند و حضورشان در تیم ملی هم بسیار اتفاق خوبی است. ایشان با همه اعضای تیم و بازیکنان ارتباط خوبی دارند.

* این استوری که گفتید را دوستم گذاشت و من نگذاشتم، من فقط از صفحه او برداشتم. این هیچ ربطی به استقلال یا دیگر تیمها نداشت. در این مدت هواداران استقلال، پرسپولیس، سپاهان و… در دایرکت من پیامهایی دادند و خواستند که به تیمشان بروم. اول بگویم که این باعث افتخار من است و دوم این که خیلی ناراحتم نمی‌توانم به همه این پیام‌ها پاسخ بدهم و تشکر کنم. امیدوارم عملکردم طوری باشد که مایه افتخار تمام مردم ایران باشم. این را باید بگویم که سه سال دیگر با وایله قرارداد دارم و الان تمام تمرکزم روی تیم ملی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=350823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر