4

آفتابی شدن دوباره «ویلموتس» با نام بردن از تیم ملی فوتبال ایران!

  • کد خبر : 350855
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

در روزهایی که فوتبال ایران به واسطه نوع قرارداد با «مارک ویلموتس» ورشکسته شده و در انتظار رای دادگاه عالی ورزش است، این مربی بلژیکی می‌گوید خانه‌اش را بازسازی کرده است!

آفتابی شدن دوباره «ویلموتس» با نام بردن از تیم ملی فوتبال ایران!

در روزهایی که فوتبال ایران به واسطه نوع قرارداد با «مارک ویلموتس» ورشکسته شده و در انتظار رای دادگاه عالی ورزش است، این مربی بلژیکی می‌گوید خانه‌اش را بازسازی کرده است!

افق انلاین ،  فوتبال ایران دل خوشی از مدیران سابق فدراسیون فوتبال و همچنین مارک ویلموتس مربی بلژیکی ندارد. این مربی زمانی که روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشست، با دو باخت برابر عراق و بحرین شرایط تیم کشورمان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۳ را به خطر انداخت. این در حالی است که ویلموتس برای چند ماه حضورش در تیم ایران ۲ میلیون یورو دریافت کرد و برای دریافت غرامت از ایران هم شکایتی ۸ میلیون یورویی به فیفا برد. فیفا این شکایت را تایید کرد و رای به محکومیت ایران داد. فدراسیون فوتبال هم برای شکستن این رای و تجدیدنظر در حکم سنگین فیفا، به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد تا بتواند از زیر این بار سنگین که فوتبال کشورمان را ورشکسته کرده است، فرار کند.

ویلموتس بعد از جدایی از تیم ملی ایران به ندرت درباره آن مقطع از دوران کاری اش صحبت کرده و مراقب است اظهارنظری نکند که حکمش در دادگاه عالی ورزش را تحت تاثیر قرار بدهد.

این مربی بلژیکی بعد از مدت‌ها دوباره در رسانه‌ها آفتابی شده است و در میانه گفتگوی خود درباره شرایط قرنطینه، از تیم ملی ایران هم نام برده است.

ویلموتس در گفتگو با سایت «sudinfo» با بیان اینکه در بوردو فرانسه ساکن است و دو پسرش فوتبال را حرفه‌ای دنبال می‌کنند، در پاسخ به این سئوال که در روزهای قرنطینه کرونا چه کارهایی انجام داده است، گفت: خانه‌ام نیاز به بازسازی داشت که آن را انجام دادم. بین زمان کار در تیم ملی بلژیک، ساحل عاج و ایران وقت زیادی برای استقرار و سکونت در خانه نداشتم. کرونا حداقل این اثر مفید را داشته است. ۳۰ سال از عمرم را در فوتبال گذراندم اما الان یک سال و نیم است که سوار هواپیما نشده‌ام.

از این مربی که در حال حاضر تا تعیین رای دادگاه عالی ورزش بدون تیم است، به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم آنتورپ هم نام برده شده است. قرارداد «ورکوترن» سرمربی آنتورپ در تیمی که علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی را در اختیار دارد به پایان رسیده است.

ویلموتس در خصوص احتمال حضورش در آنتورپ، این موضوع را رد و تاکید کرد در بلژیک به جز در تیم استاندارد لیژ در تیم دیگری کار نخواهد کرد.

وی همچنین درباره سایر پیشنهاداتش گفت: در آستانه امضای قرارداد با والنسیا بودم؛ تیمی که «خورخه مندس» مرا معرفی کرده بود. همچنین می‌توانستم دو بار به تیم بوردو بروم اما سرمایه گذاران باشگاه، فرد دیگری را به عنوان مربی انتخاب کردند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=350855

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر