11

اشتری: با قدرت با افرادی که مانعی بر سر راه تولید هستند، برخورد می‌کنیم

  • کد خبر : 350910
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با قدرت و بر مبنای قانون با کسانی که مانعی بر سر راه تولید هستند و به اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کنند، برخورد می‌کنیم.

اشتری: با قدرت با افرادی که مانعی بر سر راه تولید هستند، برخورد می‌کنیم

به گزارش افق انلاین ، سردار حسین اشتری در همایش رؤسای پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور با اشاره به اقدامات بزرگ روی داده در پلیس امنیت اقتصادی علیرغم عمر کوتاه این پلیس، اظهار کرد: با وجود افزون شدن مأموریتهای مقابله با ویروس کرونا، همکارانم در این پلیس در انجام وظایف خود خوش درخشیده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دغدغه و انتظار مردم در مباحث حوزه اقتصادی ادامه داد: مردم توقع دارند وضعیت اقتصادی سامان یافته و بهبود یابد و پلیس امنیت اقتصادی می‌تواند در ساماندهی وضعیت اقتصادی مؤثر باشد.

وی با اشاره به شعار سال، تأکید کرد: تحقق شعار سال در جهت رونق اقتصادی و رفع موانع تولید باید از اولویتهای کاری پلیس امنیت اقتصادی باشد چرا که با رونق تولید و گشایشهای اقتصادی بخشی از مشکلات مردم حل می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کارکرد و مأموریت پلیس امنیت اقتصادی ناجا عنوان کرد: پیشبرد اهداف این پلیس نیازمند توسعه اشراف اطلاعاتی است و در کنار این مهم، باید فضای حقیقی و مجازی را رصد کرده و با حضور میدانی در بازارهای کسب و کار بر تسلط اطلاعاتی خود بیفزاییم.

اشتری، مطالبه‌گری از سازمانهای متولی برای رفع موانع اقتصادی و بهبود وضعیت را از دیگر اولویتها برشمرد و افزود: باید به صورت کارشناسانه و عالمانه، سهم تمام دستگاه‌ها در روند ساماندهی اقتصادی مشخص شود و در واقع نسخه شفاف و کارشناسی پلیس از وضعیت موجود می‌تواند گره‌گشا و مؤثر واقع شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز پلیس به واسطه اجرای دقیق قانون جایگاه خوبی میان مردم و مسئولان دارد، تصریح کرد: باید در سطح راهبردی و در طیف کلان، میان و خرد موضوعات اقتصادی را رصد و آسیب‌شناسی کنیم و متناسب با موقعیت، اقدامات کاربردی، عملیاتی و تاکتیکی انجام دهیم.

رئیس پلیس کشور، با اشاره به استقرار پلیس در گمرکات و مبادی رسمی، گفت: حضور پلیس در گمرکات دارای مصوبه و قانونی و این حضور به نفع اقتصاد کشور و جلوگیری از فرآیند قاچاق است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت پلیس گمرک بیان کرد: مقدمه تقویت پلیس گمرک ایجاد زیرساختهای لازم برای فعالیت این پلیس، در اختیار گذاشتن ابزار و امکانات لازم و دسترسی به بانکها و سامانه‌های اطلاعاتی است و مسئولان مربوطه به منظور تقویت پلیس گمرک در اجرای مأموریتهایش جدی‌تر ورود کنند.

این مقام انتظامی، تمرکز بر پیگیری پرونده‌های مرتبط با سرشبکه‌های قاچاق و فساد اقتصادی را از دیگر اولویتهای این پلیس برشمرد و افزود: با قدرت و بر مبنای قانون با کسانی که مانعی بر سر راه تولید هستند و به اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کنند، برخورد می‌کنیم.

اشتری، جلوگیری از خروج کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از مرزها را از دیگر اقدامات مطلوب پلیس امنیت اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و سازمانهای متولی اقتصادی باید ضمن اصلاح فرآیندهای فسادزا، از امکان وقوع قاچاق جلوگیری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی، ایجاد امنیت در بازارهای پولی و سرمایه‌ای را از دیگر وظایف ذاتی متولیان اقتصاد کشور برشمرد و عنوان کرد: مردم امروز قدردان پلیس هستند و طبق نظرسنجی‌های برون‌سازمانی اعتماد به پلیس افزایش یافته که این در نتیجه زحمات همه همکارانم در اقصی نقاط کشور است.

وی یادآور شد: بر اساس قانون و به منظور تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری “مدظله العالی” مأموریتها را هوشمندانه و مقتدرانه دنبال می‌کنیم.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=350910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر