8

مرز اخلاق و بی‌اخلاقی در مناظره اخیر آشکار شد/ فرافکنی نمایندگان دولت‌های روحانی و اصلاحات

  • کد خبر : 351299
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

دبیرکل کانون دانشگاهیان با بیان اینکه در مناظره اخیر انتخابات، مرز اخلاق و بداخلاقی آشکار شد؛ گفت: نمایندگان دولت‌های روحانی و اصلاحات به جای پاسخگویی درباره عملکردشان به دنبال فرافکنی بودند.

مرز اخلاق و بی‌اخلاقی در مناظره اخیر آشکار شد/ فرافکنی نمایندگان دولت‌های روحانی و اصلاحات - کراپ‌شده

به گزارش افق انلاین ، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی، در اجتماع هزار نفری مردم سمنان که مناسبت سالروز ۱۵ خرداد برگزار شد، با اشاره نزدیک شدن به روز انتخابات گفت: در این چند روز که تا انتخابات مانده؛ باید همه مراقب و هوشیار باشند، این چند روز سرنوشت هشت سال آینده را  رقم می زند.

وی اظهار داشت: باید این وضعیت  تغییر کند، همه باید تلاش کنند، باید مراقب جنگ‌های روانی رقیب بود.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: احزاب اصلاح طلب به ظاهر می گویند نامزد ندارند، اما آنها بیکار ننشسته‌اند و پشت صحنه فعال هستند.  آنها دنبال ترساندن مردم هستند.

وی افزود: باید با مشارکت حداکثری نقشه‌های دشمنان ملت را نقش بر آب کرد. واژه واژه و کلمه کلمه ما در این  روز ها باید حساب شده باشد.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی اضافه کرد: بزرگترین امر به معروف امروز، دعوت مردم به مشارکت حداکثری است تا دولتی مردمی و جهادی تشکیل شود تا حق بیت المال را از حلقوم مفسدان بیرون بکشد. تا بتواند با کسانی که به تعبیر مقام معظم رهبری تبدیل به اژدهای هفت سر فساد شده اند، مبارزه کند.

وی اظهار داشت: دولت هزار میلیاردی‌ها نشان دادند دغدغه مردم را ندارند. این‌ها دولت رانت بودند. وضع معیشتی فعلی زیبنده مردم نجیب ایران نبست. الان کسانی در مناصب قرار گرفته اند، که با تکبر نگران فقیرتر شدن مردم نیستند. اما مردم دانا هستند و نخواهند گذاشت تا این جریان بازهم به دنبال فریب باشد. مردم دنبال دولتی انقلابی هستند تا به مردم خدمت کند.

حسینی با بیان اینکه آزمون ۲۸ خرداد روز سرافرازی مردم است؛ گفت: برخی ها نام امام را بر زبان می برند اما از خط امام، راه امام و اندیشه امام دور افتاده اند، آنها از خط امام منحرف شده اند و می خواهند چهره ای لیبرال از امام درست کنند.

وی تصریح کرد: امام ره همواره تاکید داشتند، همه در انتخابات شرکت کنند اما امروز کسانی که خود را منسوب به امام می دانند مردم را دلسرد می کنند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: کسانی امروز مدعی ریاست جمهوری هستند که اخلاق را زیر پا می گذارند، دروغ می گویند، دنبال دو قطبی سازی هستند و پاسخی برای بی کفایتی خود در چند سال گذشته ندارند. امروز هم فرافکنی می کنند، به جای مناظره چون دستشان خالی است هتاکی می‌کنند.

وی اظهار داشت: دولت روحانی به سرمایه اجتماعی نظام آسیب زد. اما ۲۸ خرداد فرصت تحول و تغییر ریل به نفع مردم است.

وزیر پیشین ارشاد گفت: در مناظره اخیر انتخابات ریاست جمهوری مرز اخلاق و بداخلاقی آشکار شد. دو نفری که دولت روحانی و دولت اصلاحات را نمایندگی می کردند به جای پاسخگویی به سوالات و به پاسخگویی از عملکرد افتضاح این چندساله با تکرار عملیات های روانی انتخابات های قبلی دنبال فرار به جلو بودند. گاهی مظلوم نمایی می کردند، گاهی فرافکنی می کردند و گاهی با پشت سرگذاشتن مرزهای اخلاقی سعی در جمع آوری رای به هر شکلی داشتند.
وی گفت: البته شما دیدید که سعه صدر آقای رئیسی و پاسخ های معقول ایشان مکر آنها را به خودشان برگرداند.

حسینی یادآور شد: متاسفانه جریانی در کشور ۳۲ سال امکانات کشور را به گروگان گرفته اند و به هر فریب و ترتیبی می خواهند قدرت را همچنان در دست بگیرند. کسانی که خود مسبب وضع موجود هستند حالا ژست مستقل می گیرند!

وی در ادامه خطاب به کاندیداهای دولت اظهار داشت: هشت فصل رشد منفی اقتصاد در پوشه شماست، بالاترین نرخ تورم نقطه‌ای شصت سال اخیر در کارنامه شماست، همین شما بودید که می گفتید اگر ما نباشیم دلار ۵ هزار تومان خواهدشد و حالا می گویید اگر ما نبودیم دلار ۵۰ هزار تومان می‌شد! این اقتصاد متزلزل حاصل نگاه شما به غرب است. هنوز هم از مدل اقتصادی آلمان و آمریکا حرف می زنید.

حسینی اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره از اقتصاد درون زا و اقتصاد بومی حرف می زنند اما آمال اینها و الگوی ذهنی‌شان غربگرایی است. همه اقتصاد و معیشت مردم را در سبد برجام گذاشتند و حالا هم می خواهند بی تدبیری،ناکارآمدی و سوء مدیریت خود را پشت عبارت نگذاشتندها پنهان کنند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: اختیاراتی که رهبری به اینها داده بودند نسبت به همه دولت های گذشته بی نظیر بود. پاسخ ‌شان به این اعتماد چه بود؟

وی افزود: مردم حق دارند که ناراحت باشند، مردم حق دارند از ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب عصبانی باشند اما راه آن برای پایان دادن به این وضعیت صندوق های رای است. این رای ملت است که به جریان غربگرا پایان می دهد و وضعیت را به نفع مردم تغییر می دهد.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=351299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر