11
حدود ۶۰ درصد آراء بوسیله فضای مجازی تعیین می‌شود همکارای با سردفتران و دفتر یاران برای تحقق شعار

رئیس ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران عنوان کرد:

  • کد خبر : 351314
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

حدود ۶۰ درصد آراء بوسیله فضای مجازی تعیین می‌شود همکارای با سردفتران و دفتر یاران برای تحقق شعار ” هر دفتر یک ستاد” جلسه ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۶ با حضور دکتر یوسف رضا ادیب زاده رییس ستاد و جمعی از اعضای فعال حقوقدانان در ستاد مرکزی به آدرس؛ خیابان ولیعصر روبروی […]

حدود ۶۰ درصد آراء بوسیله فضای مجازی تعیین می‌شود
همکارای با سردفتران و دفتر یاران برای تحقق شعار ” هر دفتر یک ستاد”

جلسه ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۶ با حضور دکتر یوسف رضا ادیب زاده رییس ستاد و جمعی از اعضای فعال حقوقدانان در ستاد مرکزی به آدرس؛ خیابان ولیعصر روبروی پارک ساعی پلاک ۱ واحد ۷ برگزار شد

دکتر یوسف رضا ادیب زاده رییس ستاد حقوقدانان تهران بزرگ در این نشست با اشاره به برنامه‌های این ستاد در کلانشهر تهران بزرگ بیان داشت؛ وکلا و کارشناسان رسمی از جناب دکتر رئیسی استقبال بسیار خوبی داشته اند و همه روزه شاهد افتتاح دفاتر وکلا و کارشناسان به عنوان ستاد دکتر رییسی هستیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری فضای مجازی در جذب مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت این ستاد تاکنون بیش از پانزده گروه واتساپی و تلگرامی برای آقای دکتر رئیسی فعالیت می‌کنند و گروه‌هایی هم بوسیله این همکاران در فضای مجازی تشکیل و فعالیت دارند.

دکتر ادیب زاده با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات و حساسیت تبلیغات در این برهه زمانی افزود: فعالیت‌های فضای مجازی حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد کسب آراء را شامل ‌می‌شود و ۲۰ تا ۳۰ درصد آراء تبیلغات چهره به چهره و به صورت فیزیکی می‌باشد و مابقی آن با توجه به شناخت مستقیم فرد از کاندیدای مورد نظر تعیین میگردد.

رئیس ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ ادامه داد: تلاش ما این است که ستادهای بیشتری را از سوی حقوقدانان در سطح شهر افتتاح و راه اندازی کنیم که در همین راستا رایزنی‌هایی برای همکاری و جذب سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی صورت گرفته است.

رییس ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ گفت: با توجه به علاقه‌مندی سردفتران و دفتریاران محترم امیداوریم این قشر از حقوقدانان برای تحقق شعار ( هر دفتر یک ستاد) دفاتر خود را برای فعالیت‌های ستادی تیلیغاتی آقای دکتر رئیسی معرفی کنند‌.

گفتنی است در این نشست آقای حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای فرقانی رئیس بسیج کانون سردفتران حضور داشتند و به عنوان جانشین رئیس ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ در حوزه سردفتران و دفتریاران منصوب و هماهنگی‌های لازم جهت اجرای طرح “هر دفترخانه یک ستاد” را در شهر تهران انجام گردید.

در این نشست برای مناطق ۲۲ گانه تهران یک فرد به عنوان مسئول نظارت بر ستادهای هر منطقه تعیین شد که به شرح زیر می‌باشد :
منطقه ۱ آقای مهدی مظفری، منطقه ۲ آقای محرم تقی زاده ، منطقه ۳ آقایان مظفری و تقی زاده، منطقه ۴ آقای مظفری، منطقه ۵ و ۶ آقای نیما تقی زاده، منطقه ۷ آقای مظفری، منطقه ۸ و ۹ آقای علی رفیعی، منطقه ۱۰ آقای قربان نگاری، منطقه ۱۱ آقای محسن اطهری، منطقه ۱۲ آقای اسکندری، منطقه ۱۳ آقای اسکندری و حسینی، منطقه ۱۴ و ۱۵ آقای حجت الاسلام والمسلمین فرقانی ، منطقه ۱۶ و ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ آقای دکتر رضازاده ، منطقه ۱۷ آقای نوچمنی، مناطق ۲۱ و ۲۲ آقای آقاخان .

گفتنی است در این نشست آقای دکتر محمد رضازاده به عنوان ناظر بر ستادهای جنوب شهر ‌تهران و آقای علی رفیعی به عنوان ناظر به ستادهای حقوقدانان شمال تهران و همچنین آقایان محرم تقی زاده و آقاخان به عنوان ناظر بر ستادهای حقوقدانان مرکز شهر تهران انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=351314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر