5

رییس ستاد حقوقدانان کشور عنوان کرد؛ نقش مهم آرای خاکستری در تعیین سرنوشت انتخابات حساسترین نقطه کشور به حقوقدانان سپرده شده است:

  • کد خبر : 351397
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

نشستی با حضور دکتر محسن بزرگی رئیس ستاد حقوقدانان کشور و دکتر یوسف‌رضا ادیب‌زاده رئیس ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ و و جمعی از فعالان حقوقدان شهر تهران در محل ستاد مرکزی حقوقدانان کشور به آدرس خیابان کارگر شمالی کوچه فکوری شد. محسن بزرگی رئیس ستاد حقوقدانان کشور در این نشست ضمن تشکر از زحمات […]

نشستی با حضور دکتر محسن بزرگی رئیس ستاد حقوقدانان کشور و دکتر یوسف‌رضا ادیب‌زاده رئیس ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ و و جمعی از فعالان حقوقدان شهر تهران در محل ستاد مرکزی حقوقدانان کشور به آدرس خیابان کارگر شمالی کوچه فکوری شد.
محسن بزرگی رئیس ستاد حقوقدانان کشور در این نشست ضمن تشکر از زحمات اعضای فعال ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ گفت: در حال حاضر کشور از لحاظ اقتصادی وضعیت بحرانی دارد و زانوی دولت برگردن مردم است و از طرف دیگر معاندین نظام هم بدنبال این هستند تا از این آب گل آلود ماهی بگیرند و بگویند نظام جمهوری اسلامی ناکارامد است تا مردم را به نسبت به رای دادن دلسرد کنند.
وی ادامه داد: در این شرایط وظیفه همه ما این است که با تشریح وضع موجود، دیدگاه مردم را نسبت به شرایط فعلی روشن کنیم تا انتخاب درستی در انتخابات داشته باشند.
بزرگی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات تصریح کرد: همه ما باید پای کار بیاییم و کسی که خودش را انقلابی می‌داند باید تلاش کند تا این وضعیت را به نفع مردم تغییر دهد.
وی با اشاره به دور اول مناظرات کاندیدای ریاست جمهوری، بیان داشت: متاسفانه برخی از کاندیدا در مناظرات مطالبی را بیان کردند که جرم است و قابل پیگیری قضایی دارد.
بزرگی بیان داشت: برخی از کاندیدا در مناظرات گفتند که آقای رئیسی مدرک دانشگاهی ندارد در صورتی که ایشان دارای دکترا از دانشگاه شهید مطهری می باشد و واقعا عجیب است که همچین صحبتی از طرف یک کاندیدای ریاست جمهوری بیان شده است.
رئیس ستاد حقوقدانان کشور با بیان اینکه در شرایط فعلی همه ما بعنوان یک فرد انقلابی باید تلاش کنیم تا مردم را نسبت به وضعیت موجود مطلع و روشن کنیم، افزود: خیلی ها تلاش کردند و می‌گفتند که انقلاب یک سال دیگر یا شش ماه دیگر ساقط می‌شود اما ما امروزه شاهد این هستیم که انقلاب با صلابت ۴۲ سال از عمرش می گذرد، و البته ما هم باید حس انقلابی را روز به روز تقویت کنیم.
وی با اشاره به عملکرد خوب ستاد کلانشهر حقوقدانان تهران بزرگ در روزهای گذشته بیان داشت: ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ وظیفه بسیار مهمی را در انتخابات ریاست جمهوری دارد و نقش تعیین کننده‌ای در جذب آراء خواهد داشت.
بزرگی با بیان اینکه شهر تهران به عنوان مهم ترین و حساسترین نقطه انتخابات ریاست جمهوری به شمار می‌رود، اظهار داشت: ما باید با یک برنامه ریزی جامع و حساب شده در تبلیغات انتخاباتی حرکت کنیم و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم هر کدام از شما باید یک الگو در این زمینه باشد.
بزرگی با بیان اینکه تنها ۱۰ روز دیگر به تبلیغات انتخاباتی فرصت داریم گفت: در عرصه انتخابات باید از تک تک لحظه‌ها و فرصت استفاده کنیم چرا که هر کوتاهی و هر اتفاقی ممکن است چند میلیون رای را جابجا کند.
رئیس ستاد حقوقدانان کشور با اشاره به اهمیت آرای خاکستری در تعیین سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در شرایط فعلی باید روی آراء خاکستری بیشتر کار کنیم در واقع عده‌ای هستند که می‌گویند رای نمی‌دهیم و عده‌ای هم برای رای دادن مردد هستند که ما باید تلاش کنیم آنها را پای صندوق رای بیاوریم و در این زمینه شما حقوقدانان نقش بسیار مهمی را می‌توانید اجرا کنید .
وی خاطر نشان کرد: حساسترین نقطه کشور به حقوقدانان سپرده شده است و لازم است شما حقوقدانان با تمام توان در جذب حداکثری آرا در جامعه هدف تلاش کنید
یوسف‌رضا ادیب زاده رئیس ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ در این نشست با اشاره به عملکرد مثبت این ستاد گفت: از ابتدای شروع فعالیت تبلیغاتی برای آقای دکتر رئیسی اقدامات زیادی از سوی حقوقدانان در این ستاد صورت گرفته است که جای تقدیر فراوان دارد.
یوسف‌رضا ادیب‌زاده ضمن تشریح برنامه‌های این ستاد گفت: تاکنون بیش از ۱۵ گروه واتساپی از سوی حقوقدانان تشکیل شده و همینطور چند گروه تلگرامی فعالیت خود را آزاد کرده اند که با تولید محتوا و بازنشر مطالب در جهت تبلیغات دکتر رئیسی فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه یکی از کارهای مهم ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ اجرای شعار “هر دفتر یک ستاد ” است، بیان داشت: تاکنون ۳۵ وکیل و کارشناس رسمی دفاتر خود را به عنوان ستاد آقای دکتر رئیسی معرفی کرده و که با صدور مجوز از سوی این ستاد فعالیت خود را آغاز کرده‌اند‌.
وی تصریح کرد: ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ در حال فعالیت است و روزانه ۲ تا ۳ جلسه با حضور اعضاء برگزار می‌کند.
وی با اشاره به همکاری سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی برای فعالیت‌های انتخاباتی دکتر رئیسی گفت: ما به دنبال این هستیم که طرح ” هر دفتر یک ستاد” را از سوی سردفتران و دفتریاران اجرا کنیم و در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین آقای فرقانی را به عنوان جانشین رئیس و مسئول ستاد سردفتران و دفتریاران کلانشهر تهران بزرگ منصوب شده است.
گفتنی است در این نشست جمعی از حقوقدانان و اعضای فعال ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ پیشنهادات و برنامه‌های خود را برای فعالیت‌های تبلیغاتی جناب دکتر رئیسی ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=351397

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر