امیرآبادی: قهرکردن با صندوق رای مشکلی را حل نمی کند

 در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی در نطق میان دستور گفت: ملت شریف ملت ایران اسلامی چند روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور برگزار می شود. انتخابات در نظام اسلامی ما دمیدن روح تازه در کالبد جامعه است. انتخابات تقویت جمهوریت نظام اسلامی است.

نماینده قم ادامه داد: در طول چند سال گذشته شما در معیشت و اشتغال فرزندان خود مشکلاتی داشته ایم اما قهر کردن با صندوق های رای مشکلات شما را حل نخواهد کرد باید پای صندوق های رای حاضر شوید، امید است با انتخاب مدیری کارآمد و مناسب که در میدان باشد و مشکلات شما را حل کند دولت آینده را یاری کنید.

وی تصریح کرد: امروز برخی نامزدها به جای پاسخگویی به عملکرد خود که ارزش پول ملی را به پایین ترین سطح در طول تاریخ رسانده اند طلبکارانه و با ایجاد دوقطبی های کاذب مذاکره، برجام، فیلترینگ، حجاب بانوان، حضور زنان در ورزشگاه ها از پاسخگویی فرار می کنند. آقایان مواردی که اظهار می دارید همه پاسخ دارد اما مشکلات اساسی مردم امروز معیشت ، بیکاری جوانان و رفاه زنان سرپرست خانوار است که هیچ وقت مورد توجه شما و هم حزبی های تان نبوده است. شما فقط سعی کرده اید از آنها رای گرفته و استفاده ابزاری کنید.

مجلس و دولت انقلابی توسعه کشور را با اینترنت پرسرعت و پهنای باند مناسب به پیش خواهند برد

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب گفت: امروز زندگی مردم با فضای مجازی عجین شده و هر دولتی زمام امور را به دست بگیرد باید فضای مجازی را توسعه دهد. به خصوص در امر آموزش و تجارت و اشتغال، البته افراط و تفریط در مواجهه با فضای مجازی هر دو مذموم بوده و قابل قبول نمی باشد.

امیرآبادی تاکید کرد: مجلس و دولت انقلابی توسعه کشور را با اینترنت پرسرعت و پهنای باند مناسب به پیش خواهند برد.

نماینده قم تصریح کرد: این دولت آنقدر بی تدبیری و ناامیدی ایجاد کرده است که حتی مدیران ارشد آن در رقابت های انتخاباتی حاضر نیستند از عملکرد آنها دفاع کنند و اعلام برائت می کنند و افتخار می کنند که از دولت اخراج شده اند. رانت های ۴۲۰۰ تومانی کجا رفت؟ نقش بانک مرکزی و معاون اول و دیگر مسئولان در آنچه بوده است؟ همین برای دولت تدبیر و امید بس که برای حل مشکلات مردم بعد از ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی قرارگاه مرغ و تخم مرغ راه اندازی کرده ایم.

مهر/ وی ادامه داد: اگر تهیه و توزیع مرغ و تخم مرغ کشور را به یک مرغدار می دادیم بهتر از شما عمل می کرد. البته از کسانی که شعار حزب و جناح شان لیبرال دموکراسی بوده است و طی ۳۲ سال گذشته ۲۴ سال مدیریت اقتصادی کشور تحت تسلط آنها بوده است و امروز به جای پاسخگویی از مردم طلبکار شده اند بیش از این انتظاری نیست.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب گفت: آنها در سال ۹۱ مدعی بودند تحریم ها ۱۵ درصد در اقتصاد کشور تاثیرگذار بوده اما امروز تاثیر تحریم ها بر اقتصاد کشور را ۵۰ درصد می دانند. به جای پاسخ دادن به سوالات بانکی که مردم بیکار را به مردم بیکار و بدهکار تبدیل کرده اند اظهارات سیاسی دارند.

به میدان نیایید ،دولت اشرافی گری ادامه می یابد

امیرآبادی تصریح کرد: ملت عزیز اجازه ندهید شرایط موجود ادامه پیدا کند. اجازه ندهید دولت سوم روحانی به کشور آسیب بزند. اجازه ندهید بیش از این گرانی کمر شما را بشکند. اجازه ندهید فساد عمیق تر شود. جلوی تولید فساد در کارخانه قوه مجریه را بگیرید. اجازه ندهید فقیرها فقیرتر و نوکیسه ها و آزاده ها و رانت خوارها پولدارتر شوند.

نماینده قم تاکید کرد: اگر امروز به میدان نیایید و در این آزمون بزرگ شرکت نکنید دولت اشرافی گری ادامه می یابد. از شما مردم عزیز دعوت می کنم به اعتراض بزرگ برای تغییر شرایط کشور علیه بانیان و شرکای وضع موجود بپیوندید و از تکرار وضع موجود جلوگیری کنید تا دولتی مردمی برای ایرانی قوی به وجود آید.