2

ترکیب مناسب منابع سپرده ای بانک توسعه تعاون در استان بوشهر

  • کد خبر : 351924
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: ترکیب منابع سپرده ای بانک توسعه تعاون در بوشهر وضعیت مساعدی دارد، با این وجود برای گسترش عملیات توسعه‌ای ضروری است برنامه‌های تجهیز منابع به صورت جدی مد نظر قرار گیرد.

ترکیب مناسب منابع سپرده ای بانک توسعه تعاون در استان بوشهر

افق آنلاین ، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی وضعیت مدیریت شعب استان بوشهر اظهار داشت:رعایت ترکیب بهینه منابع سپرده‌ای موجب می‌گردد بانک با نرخ تمام شده پول در سطح پایین‌تر شرایط بهتری را برای اعطای تسهیلات توسعه‌ای به تعاونگران و کارآفرینان پیدا نماید.

وی افزود: این ترکیب در مدیریت شعب استان بوشهر در وضعیت مساعدی قرار دارد، با این حال با توجه به برنامه‌های مهم و تکالیف ملی و نیز وجود صنایع راهبردی نفت و گاز در استان، برنامه‌های تجهیز منابع در استان در دستور کار قرار دارد و انتظار می‌رود رشد سپرده‌ها و تسهیلات استان بوشهر فراتر از سطح متوسط بانک به وقوع بپیوندد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: سهم ۱۲ درصدی درآمد غیر مشاع از کل درآمدهای استان بیانگر آن است که ظرفیت‌های خالی برای ارائه خدمات تخصصی و کارمزد محور در استان بوشهر وجود دارد که توجه به این ظرفیت‌ها موجب ارتقای سطح درآمد غیر مشاع و فراگیری بیشتر خدمات تخصصی در استان می‌گردد.
وی با اشاره به وجود برخی صنایع ملی در استان و حضور پیمانکاران در این استان برای پیشبرد پروژه‌ها، به طور خاص به ظرفیت صدور ضمانت‌نامه‌های گوناگون متناسب با نیاز متقاضیان اشاره نمود.
مهدیان عملکرد استان بوشهر را در صدور اعتبار اسنادی داخلی در سطح قابل قبولی دانست و در ادامه گفت: حضور نیروهای جدید از طریق آزمون استخدامی انجام شده می‌تواند به عنوان مزیتی مهم برای استان تلقی گردد و با تقویت سرمایه انسانی در شعب، امکان رشد کمی و کیفی خدمات قابل ارائه افزایش یابد.
وی با اشاره به این که به صورت مستمر گزارش‌های روزانه و دوره‌ای از وضعیت مالی و اعتباری بانک تهیه می‌گردد، که بسیاری از تصمیمات و راهبردها بر مبنای تحلیل‌ها و بررسی گزارش‌ها اتخاذ می‌گردد توضیح داد: مدیریت بانکداری توسعه‌ای در ابعاد کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت ابعاد متنوعی دارد و اطلاع از وضعیت بانک در شاخص‌های مختلف می‌تواند به راهبری بانک در مقاطع زمانی گوناگون کمک شایانی نماید.
در این جلسه سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون، سعید معادی معاون بازاریابی و استانها، حسن شریفی معاون عملیات بانکی، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب و حمید رضا البرزی مدیر امور اعتباری بانک وضعیت استان بوشهر را از ابعاد تخصصی مورد تحلیل قرار دادند و سید مجتبی حسینی مدیر شعب استان بوشهر، سید علمدار شایان معاون اعتباری و حقوقی استان، حسین زنگویی رئیس شعبه مرکزی بوشهر و مهدی رحیمی رئیس شعبه لیان نیز توضیحاتی در خصوص وضعیت کنونی و برنامه‌های بهبود ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=351924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر