2

فراخوان بسیج بانک صادرات ایران برای حضور پرشور در انتخابات

  • کد خبر : 351927
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

 ​ حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران با صدور اطلاعیه‌ای از تمامی کارکنان، مشتریان و آحاد جامعه برای حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات ٢٨ خردادماه دعوت کرد.

فراخوان بسیج بانک صادرات ایران برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش افق آنلاین  ، رضا صدیق، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران در این اطلاعیه با اشاره به اینکه حضور و مشارکت حداکثری در این عرصه، نشانگر عزم همگانی در تقویت و تثبیت پایه‌های مردم‌سالاری دینی است، از آحاد مردم دعوت کرد تا برای نمایش صلابت، استقامت و پایداری بر اهداف و آرمان‌های متعالی برآمده از مکتب نورانی امام راحل و شهدای عزیز این مرز و بوم، در انتخابات مشارکت کنند.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است:
«برگزاری باشکوه انتخابات پرشور، فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویایی و بالندگی ملت همیشه سربلند ماست. حضور و مشارکت حداکثری در این عرصه، نشانگر عزم همگانی در تقویت و تثبیت پایه‌های مردم‌سالاری دینی و بیانگر صلابت، استقامت و پایداری بر اهداف و آرمان‌های متعالی برآمده از مکتب نورانی امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای عزیز این مرز و بوم است.
حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک، ضمن دعوت از تمامی آحاد مردم، مشتریان و کارکنان متعهد خانواده همدل و بزرگ بانک صادرات ایران به مشارکت گسترده و آگاهانه توأم با انتخابی اصلح، امیدوار است که در آزمون سرنوشت‌ساز پیش‌رو، همگان ضمن عمل به تکلیف شرعی و استیفای حق قانونی، به توفیق الهی حضور حماسی خویش را که موجب افزایش عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی خواهد بود، در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذارند.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=351927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر