3

رئیس ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران عنوان کرد؛ مردم با حضور در انتخابات، کشور را به دست فرد اصلح بسپارند:

  • کد خبر : 352069
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۱۱

همایش حقوقدانان حامی آیت‌الله رئیسی با حضور نماینده شهر ری در مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون صنعت معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی، دکتر یوسف‌رضا ادیب زاده رئیس ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ و جمع کثیری از مردم شریف ری، حقوق دانان، فرهنگیان، مسئولین شهرستانی و استانی و برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی […]

همایش حقوقدانان حامی آیت‌الله رئیسی با حضور نماینده شهر ری در مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون صنعت معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی، دکتر یوسف‌رضا ادیب زاده رئیس ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ و جمع کثیری از مردم شریف ری، حقوق دانان، فرهنگیان، مسئولین شهرستانی و استانی و برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از حقوقدانان در شهر ری و مسجد فدائیان اسلام خیابان فدائیان اسلام مسجد فیروزآبادی برگزار شد.

دکتر یوسف‌رضا ادیب زاده رئیس ستاد حقوقدانان کلانشهر تهران بزرگ در این همایش ضمن دعوت از مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: من به عنوان سرباز این نظام و به عنوان خادم تک تک مردم عزیز ایران از شما خواهش میکنم با حضور در انتخابات کشور را به دست فرد اصلح بسپارید.

وی با بیان اینکه در این دوره انتخابات شاهد استقبال گستره حقوقدانان از آیت الله رئیسی بوده‌ایم، افزود: ما در جامعه حقوقدانان، وکلا، کارشناسان رسمی، سران دفاتر اسناد رسمی و دفاتر خدمات قضایی را بسیج کردیم و طیف حقوقدانان در سراسر کشور یکپارچه حامی آیت‌الله رئیسی شدند.

ادیب‌زاده با اشاره به شخصیت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی تصریح کرد؛ بر کسی پوشیده نیست که آیت‌الله رئیسی دلسوز مردم است و همواره خودشان را از مردم می‌دانند به طوری که همیشه در بین مردم و در بازار و کف خیابان‌ها حضور دارند و به خوبی از مشکلات مردم اطلاع دارند.

وی ادامه داد: بنده به عنوان رئیس ستاد کلانشهر تهران بزرگ در امور حقوقدانان به خوبی میدانم که ایشان حتی یک ریال برای ستاد تبلیغاتی هزینه نکردند و تمامی کسانی که در ستاد های تبلیغاتی حضرت آیت‌الله رئیسی فعالیت داشتند به صورت خود جوش و جهادی کار می‌کنند.

رئیس ستاد حقوقدانان تهران بزرگ با بیان اینکه اگر آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شود مردم به رفاه نزدیک خواهند شد، بیان داشت: با توجه به اینکه دکتر رئیسی شخص سالمی است این امر موجب خواهد شد تا معیشت ملت تامین شود و آسایش بیشتر شود.

وی با تاکید بر اینکه در هر سیستمی اگر مسئول آن سیستم دزد نباشد هیچکس جرئت ندارد دزدی کند، اظهار کرد: اگر پول هایی که در هشت سال ریاست جمهوری آقای روحانی از طریق رانت و رشوه از بین رفته، در تولید و در جهت رشد کشور استفاده می‌شد الان مردم در این وضعیت نبودند.

دکتر ادیب‌زاده بیان داشت: آیت الله رئیسی همواره خودشان بین مردم حضور پیدا می‌کنند و مثل این آقایان و مسئولین خودشان را از مردم جدا نمی‌کنند.

وی ادامه داد: اگر مسئولین به راحتی زندگی می‌کنند به خاطر حضور مردم است و اگر مردم نباشند بدون شک مسئولی هم نخواد بود.

رئیس ستاد حقوقدانان تهران بزرگ با اشاره وظیفه خطیر مسئولان نسبت به ملت، خاطرنشان کرد: مسئولین نوکر مردم هستند و باید این را بپذیرند و اگر نمی‌خواهند نباید مسئولیت بپذیرند و وارد میدان شوند‌.

خبرنگار:مصطفی شکری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352069

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر