2

حفظ حقوق مشتریان و متقاضیان با تصمیم جدید صندوق توسعه تعاون صبا

  • کد خبر : 352093
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

شعب بانک توسعه تعاون در راستای حفظ حقوق مشتریان و متقاضیان، طی روزهای ۲۵ الی ۳۰ هر ماه هیچ‌گونه درخواستی را برای صدور اوراق جدید به ثبت نمی‌رسانند.

حفظ حقوق مشتریان و متقاضیان با تصمیم جدید صندوق توسعه تعاون صبا

افق انلاین ، اوراق صندوق سرمایه‌گذاری توسعه تعاون صبا ازجمله ابزارها و راهکارهایی است که بانک توسعه تعاون پیشروی مشتریان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری قرار داده است. عایدی ماهیانه قابل‌ارائه به دارندگان اوراق بستگی به میزان سود حاصل از پرتفوی سرمایه‌گذاری این صندوق است. همان‌طور که پرتفوی صندوق طی دوره‌هایی ممکن است از سود مناسب دوره‌ای برخوردار باشد، این احتمال نیز وجود دارد که فعالیت سرمایه‌گذاری طی دوره‌هایی با سود مناسبی روبرو نگردد.

بااین‌حال صندوق سرمایه‌گذاری توسعه تعاون صبا تا حد ممکن در راستای حفظ حقوق مشتریان عمل می‌کند، ازجمله این‌که طی روزهای ۲۵ الی ۳۰ هر ماه از هرگونه ثبت درخواست برای صدور واحدهای صندوق خودداری می‌گردد. ازآنجایی‌که صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق، به علت تعدیلات ناشی از تفاوت قیمت، متأثر از شرایط بازار سرمایه در روزهای اخیر و پیش‌بینی شرایط در روزهای آتی می‌گردد، ثبت صدور اوراق در این بازه به‌صرفه و صلاح مشتریان و متقاضیان نیست، و ازاین‌رو هیچ‌گونه درخواستی برای صدور طی این شش روز ثبت نمی‌گردد.
ازاین‌رو شعب بانک توسعه تعاون مکلف گردیده‌اند ضمن عدم ثبت درخواست صدور واحدهای صندوق در بازه زمانی یادشده، به سرمایه‌گذاران و مشتریان خود نیز به نحو مقتضی مراتب اطلاع‌رسانی و راهنمایی‌های لازم را به‌عمل‌آورند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر