0

ما از نشریات کشوری که بر روی آنها نظارت داریم حمایت یارانه‌ای انجام می‌دهیم

  • کد خبر : 35222
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹

نشریات دانشجویی تا زمانی که از ما مجوز نگیرند مسئولیت آنها به عهده معاونت فرهنگی وزارت علوم است و مسئولیتی در قبال آنها نداریم.

در پی اعلام برنامه معاونت فرهنگی وزارت علوم برای توزیع کشوری نشریات دانشجویی با کیفیت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تا به حال هیچ موردی از توزیع کشوری نشریات دانشجویی به ما ابلاغ نشده است، گفت: اگر این نشریات از وزارت ارشاد مجوز بگیرند قطعا از سوی ما حمایت خواهند شد.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه نشریات دانشجویی معمولا در سطح یک دانشگاه یا دانشکده توزیع می‌شوند و مجوزی از وزارت ارشاد نمی‌گیرند، اظهار کرد: ما از نشریات کشوری که بر روی آنها نظارت داریم حمایت یارانه‌ای انجام می‌دهیم اما در خصوص نشریات دانشجویی تا زمانی که از ما مجوز نگیرند مسئولیت آنها به عهده معاونت فرهنگی وزارت علوم است و مسئولیتی در قبال آنها نداریم.

وی در عین حال از نشریات دانشجویی به عنوان کسانی که در آغاز راه رسانه هستند یاد کرد و افزود: از این گونه نشریات در نمایشگاه مطبوعات دعوت می‌کنیم و به این صورت با آنها همکاری داریم چرا که فعالان این نشریات کسانی هستند که در آینده می‌توانند در رسانه‌ها فعالیت کنند.

حسینی همچنین درباره حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایسنا گفت:‌ پژوهشکده فرهنگ و هنر از محققین و پژوهشگرانی که مورد نظر وزارت ارشاد هستند حمایت می‌کند.

وی در پایان افزود: هر ساله با برگزاری جشنواره از کتاب‌ها، مقالات و پایان‌نامه‌های این اشخاص حمایت و تجلیل می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35222

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر