7

بولتون: بازگشت بایدن به برجام، دوستان ما را در معرض تهدید ایران قرار می دهد

  • کد خبر : 352269
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

آنها در این مورد کاملاً اشتباه می‌کنند، آنها نمی‌دانند که این توافق چقدر ناقص است و آنها برجام را ابزاری می‌دانند که می‌تواند الگویی برای منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای در سراسر جهان باشد، این فوق‌العاده خطرناک است. اسرائیل این تهدید را می‌بیند. کشورهای عربی حوزه خلیج فارس آن تهدید را می‌بینند. اما تیم بایدن آن را نمی‌بیند.

 مشاور امنیت ملی سابق آمریکا به بیان اظهاراتی در مورد برجام پرداخت.

به گزارش افق انلاین ، جان بولتون، مشاور  امنیت ملی سابق آمریکا در مورد برجام گفت: تیم بایدن می‌خواهد کاری را که دولت اوباما انجام داد، دنبال کند آن‌ها فکر می‌کنند که ایران می‌تواند مانند یک کشور عادی رفتار کند این واقعاً یک خیال است آن هم یک خیال خطرناک.

وی در ادامه مدعی شد: آنها در این مورد کاملاً اشتباه می‌کنند، آنها نمی‌دانند که این توافق چقدر ناقص است و آنها برجام را ابزاری می‌دانند که می‌تواند الگویی برای منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای در سراسر جهان باشد، این فوق‌العاده خطرناک است. اسرائیل این تهدید را می‌بیند. کشورهای عربی حوزه خلیج فارس آن تهدید را می‌بینند. اما تیم بایدن آن را نمی‌بیند.

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا افزود: ترامپ برجام را پاره کرد؛ زیرا این توافق فقط سرعت رسیدن به  آرزوهای هسته‌ای ایران را کاهش داد ولی آن را متوقف نکرد.

بولتون در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد: آنها برای دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای مصمم هستند و هر اقدامی که دولت بایدن برای بازگشت به این توافق انجام دهد، در واقع تسلیم ایران شده است. این اقدام دوستان ما را در خاورمیانه و در سراسر جهان در معرض تهدید ایران قرار خواهد داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر