4

کت قرمز و مشکی رنگی از «مایکل جکسون» به قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به حراج رفت.

  • کد خبر : 3524
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱

کت قرمز و مشکی رنگی از «مایکل جکسون» به قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به حراج رفت. به گزارش ایسنا، حراجی «جولین» در بورلی هیلز روز گذشته کت چرم مشکی و قرمزرنگ «مایکل جسکون» که در کلیپ «وحشت»(تریلر) سال ۱۹۸۳ خود آن را به تن کرده بود‌، را به قیمت یک میلیون و […]

کت قرمز و مشکی رنگی از «مایکل جکسون» به قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به حراج رفت.
به گزارش ایسنا، حراجی «جولین» در بورلی هیلز روز گذشته کت چرم مشکی و قرمزرنگ «مایکل جسکون» که در کلیپ «وحشت»(تریلر) سال ۱۹۸۳ خود آن را به تن کرده بود‌، را به قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به فروش رساند.

این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد این کت بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار فروش برسد.
به گزارش آسوشیتدپرس‌، صاحب کنونی این لباس قصد دارد با نمایش آن در مکان‌های مختلف، مبلغی را برای کمک به کودکان نیازمند جمع‌آوری کند.

«جکسون» این کت را به دست خود امضا و به دو گریمور قدیمی‌اش هدیه کرده بود.
از دیگر لوازم این خواننده‌ی آمریکایی که به حراج گذاشته شده بود، گلاه‌گیس، دستکش‌ها و بلوز او بودند که در کنسرت‌های مختلف آنها را پوشیده بود. دستکش‌های «جکسون» به ۱۰ برابر قیمت‌ پیش‌بینی شده به فروش رسید. این دستکش‌ها که متعلق به دهه‌ی ۱۹۸۰ هستند، به قیمت ۳۳۰ هزار دلار خریداری شدند. همچنین یک خریدار در این حراجی یادداشت دست‌نویس این خواننده‌ی معروف موسیقی پاپ به «الیزابت تیلور»، هنرپیشه‌ی سرشناس هالیوود، را به قیمت ۵ هزار و ۶۲۵ دلار خرید.
«مایکل جکسون» دو سال قبل بر اثر ایست قلبی در سن ۵۰ سالگی درگذشت. موسیقی‌های وی در حاشیه‌ی صوتی برخی از فیلم‌های سینمایی استفاده شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم «wiz» اشاره کرد.

وی ایفاگر نقش‌های کوتاهی در آثار سینمایی از جمله «مردان در تاریکی ۲» و ویدئوهای «دلهره»، «بد» و «پیاده‌روی ماه» بوده است.

آلبوم ‌های «جکسون» در طول حیات‌اش فروشی بالغ بر ۷۵۰ میلیون دلار داشته است.

آثار موسیقیایی دیگری نیز در این حراجی به معرض فروش گذاشته شدند که از آن جمله می‌توان به کت‌ها و گیتار «الویس پریسلی»، چکمه‌های چرم «فرانک سیناترا»، گیتار «اریک کلاپتون»، ترانه‌های دست‌نویس و کت چرم «جانی کش»، سازدهنی امضا‌شده‌ی «باب دیلن» و نزدیک به ۶۰۰ وسیله‌ی دیگر که به افراد سرشناسی چون «بروس اسپرینگستین» «مدونا» و اعضای گروه موسیقی «بیتلز» تعلق دارد، اشاره کرد.
چکمه‌های «فرانک سیناترا» به قیمت دو هزار و ۵۰۰ هزار و ماشین جگوار او ۱۹ هزار دلار به فروش رسید. همچنین کیت خیاطی «الویس پریسلی» که در ارتش به او داده شده بود، به قیمت یک میلیون ۵۳۶ هزار دلار به حراج رفت.

گیتار باس «پل مک‌کارتنی» نیز به قیمت ۱۴ هزار و ۸۰ دلار خریداری شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3524

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر