6

بازتاب تزریق واکسن ایرانی به رهبر انقلاب در رسانه‌های بالکان+ تصویر

  • کد خبر : 352638
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۴۴

تزریق واکسن ایرانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه بالکان و همچنین بازنشر آن در شبکه‌های اجتماعی داشت.

بازتاب تزریق واکسن ایرانی به رهبر انقلاب در رسانه‌های بالکان+ عکس

به گزارش افق آنلاین ،  تزریق دوز واکسن ایرانی کرونا با نام برکت به مقام معظم رهبری بازتاب گسترده‌ای در میان رسانه‌های منطقه بالکان و همچنین بازنشر آن در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

سایت کلیکس سارایوو نوشت: آیت الله علی خامنه‌ای رهبر معظم ایران روز جمعه اولین دوز واکسن ویروس کرونا را دریافت کرد.

سایت بلیتس صربستان نیز با نقل قولی از مقام معظم رهبری به این رخداد مهم پرداخت: باید به واکسن ایرانی افتخار کنیم؛ رهبر بزرگ ایران واکسن داخلی دریافت کرد.

سایت استاندارد کو مونته نگرو نیز با اشاره به تزریق واکسن ایرانی برکت به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: آیت الله خامنه ای رهبر معظم ایران واکسن داخلی تولید شده ایران را دریافت کرد.

روزنامه دنونی آواز سارایوو نوشت: آیت الله خامنه‌ای با اولین دوز واکسن ایرانی واکسینه شد.

سایت شبکه تلویزیونی خبری N۱ صربستان نیز در گزارشی از واکسیناسیون رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: آیت الله علی خامنه‌ای رهبر معظم ایران واکسن داخلی را علیه ویروس کرونا تزریق کردند، آقای خامنه‌ای نمی‌خواست زودتر با واکسن‌هایی که در خارج از کشور تولید می‌شود، واکسینه شود و گفته بود که بهتر است منتظر واکسن ایرانی بماند. آقای خامنه‌ای با ممنوع کردن واردات واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی با واکسن ساخت ایران واکسینه شد.

سایت شبکه تلویزیونی حیات بوسنی نیز با استناد به ویدئو منتشر شده در حساب منتسب به مقام معظم رهبری در توئیتر نوشت: رهبر ایران “اولین دوز واکسن ایرانی علیه کووید ۱۹ را که توسط دانشمندان جوان ایرانی تهیه شده است” دریافت کرد.

“مجله جدید” صربستان نیز با تیتر “رهبر معظم ایران واکسن داخلی دریافت کرد”، نوشت: او قبلا نمی‌خواست زودتر با واکسن‌هایی که در خارج از کشور تولید می‌شوند، واکسینه شود.

 

 

منبع: صدا و سیما

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر