7

«سعید نمکی» مقصر افزایش مرگ و میر کرونا در سیستان و بلوچستان است

  • کد خبر : 352663
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه نمکی مقصر اصلی افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان است، خواستار ورود قوه قضائیه به پرونده بررسی عملکرد وزیر بهداشت شد.

فداحسین مالکی، نماینده مجلس: پس از اعدام زم فعالیت‌های اپوزیسیون قفل شد؛  این کار

به گزارش افق انلاین ، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی فداحسین مالکی نماینده زاهدان در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت، گفت: جنابعالی اخیرا در نامه ای به وزیر بهداشت کشور هند اعلام آمادگی کرده اید تا از نظر تجهیزات بهداشتی و دارویی به مردم این کشور برای مقابله با کرونا کمک کنید.

وی افزود: وزیر بهداشت، نیازی نیست به هند برود. سری به استان سیستان و بلوچستان بزنید و با ویروس هندی که وارد این استان شده مبارزه کنید و تجهیزات خود را در اختیار این استان قرار دهید.

عضو کیمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: روزانه بیش از ۱۲۰۰ نفر از مردم سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا می‌شوند اما وزیر بهداشت حتی جواب تلفن استاندار را نمی دهد و مدیریتی بر ستاد کرونای استان ندارد.

مالکی افزود: نمکی ۶ ماه پیش قول داد تغییرات اساسی از نظر بهداشتی و درمانی در این استان صورت گیرد اما هنوز به وعده خود عمل نکرده است.

وی تصریح کرد: وزیر بهداشت مقصر اصلی افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان است. دستگاه قضایی باید به این موضوع ورود کند. دادستان زاهدان اخیرا ورودی به عملکرد وزیر بهداشت در این زمینه داشته است.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر