4

۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون برای توسعه ناوگان حمل و نقل کشور

  • کد خبر : 352680
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

بانک توسعه تعاون با همکاری شرکت شکوفا صنعت پویا ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه ناوگان حمل و نقل کشور در نظر گرفته است.

افق انلاین ، بانک توسعه تعاون همکاری های متعددی با شرکت های تولیدی و صنعتی در سراسر کشور برقرار نموده است. این بانک در استان کرمان نیز فعالیت توسعه‌ای مناسبی داشته است و همکاری بانک با شرکت پارس فیدار کارمانیا از زیر مجموعه های وابسته به شرکت شکوفا صنعت پویا امکان تامین مالی تولید تریلی کمپرسی های سه محور به میزان ۳۰۰ میلیارد ریال را فراهم می سازد.
براساس توافقات اولیه بانک توسعه تعاون برای خرید تریلی کمپرسی های سه محور تولیدی شرکت پارس فیدار کارمانیا تا سقف ۶ میلیارد ریال به ازای هر دستگاه به ۵۰ نفر از معرفی شدگان از سوی این شرکت پرداخت می کند.
این بانک همچنین قابلیت پوشش دهی کلیه نیازهای بانکی شرکت پارس فیدار کارمانیا را داراست.
شایان ذکر است استان کرمان در سال های اخیر جهش بسیار خوبی در صنایع فلزی و معدنی را شاهد بوده است، و شرکت شکوفا صنعت یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید قطعات فلزی سنگین است.
شرکت شکوفا صنعت پویا از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را با تولید انواع ورق‌های فرمینگ سرد و با احداث واحد تولیدی با وسعت ۱۷ هکتار (شامل ۳۰ هزار متر مربع فضای مسقف به همراه ۴۰ هزار متر مربع فضای انبار) و ۴۵۰ نفر پرسنل اداری و فنی، با ظرفیت ۲۵۰۰ تن انواع سازه‌ها و تجهیزات فلزی، به عنوان بزرگترین مجموعه تولیدی جنوب شرق کشور آغاز کرد.این شرکت فعالیت خود را گسترش داده است تعداد کارکنان شرکت های زیر مجموعه شکوفا صنعت هم اکنون به هزار نفر رسیده است.
شایان ذکر است سعید معادی معاون امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون و غلامرضا کافی زاده مدیر شعب استان کرمان طی نشستی با مدیران این شرکت، در خصوص مسائل اجرایی توافق مد نظر به گفتگو نشستند.
معاون امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون از شرکت پگاه کرمان نیز بازدید کرد.
در این بازدید بر آمادگی بانک برای همکار های بیشتر و قابلیت‌های بانک در تمامی زمینه های بانکداری اسلامی و خدمات تخصصی بانک از قبیل ضمانت نامه و پرداخت تسهیلات در قالب خرید دین تاکید شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر