3

تصویر باورنکردنی از خرس سیاه در حالتی عجیب+ تصاویر

  • کد خبر : 352721
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۰۲

خرس گرسنه ۳۴ کیلویی که در جستجوی غذا مجبور شد از درختی با ۲۲ متر ارتفاع بالا برود در آنجا گرفتار شد.

تصویر باورنکردنی از خرس سیاه در حالتی عجیب+عکس

یک خرس سیاه بزرگ با وزن حدود ۳۴ کیلوگرم به طرز نامطلوبی روی لانه پرنده‌ای نشسته است که بالای یک درخت با ارتفاع ۲۲ متر قرار دارد.

کن و سوزان مکدونالد زوجی هستند که این صحنه را در ۸ ژوئن در منطقه سیورن کانادا ثبت کردند، وقتی که آن‌ها مشاهده کردند یک چیز بزرگ سیاه روی لانه درختی در ارتفاع ۲۲ متری از سطح زمین نشسته است در حالی که همه لانه‌های اطراف به وسیله یک پرنده حواصیل برای محافظت از تخم پرندگان رصد می‌شود.

مکدونالد گفت که او دیده است که خرس به طور مرتب بینی خود را به داخل لانه پرنده می‌کند و به نظر می‌رسد که او سعی دارد از یک وعده غذایی آسان بیشترین استفاده را ببرد. او گفت: سوزان نسبت به ایمنی حواصیل نسبتاً ناراحت بود. من همچنین نگران بودم که این واقعه شکار بتواند به طور جدی بر یک کلنی سالم و بسیار فعال تأثیر بگذارد. اما شکار بخشی از طبیعت است، من فکر می‌کنم که جوان‌ها طعمه این شکار می‌شوند.

این زوج ادامه دادند: ما نمی‌دانیم خرس چه مدت در منطقه بوده یا چه مدت باقی خواهد ماند. خرس ممکن است از لانه پرنده به عنوان منبع غذایی برای آن استفاده کند. ارتفاع این لانه تقریباً به ارتفاع یک ساختمان پنج طبقه حدود ۲۲ متر بود و شاید خرس چاق‌تر و پیرتر قادر به صعود یا نشستن در این لانه پرنده نبود.

سوزان می‌گوید: ما از نظر خود نمی‌توانستیم بگوییم که خرس چه چیزی می‌تواند بخورد. اگرچه اغلب بینی او را در لانه می‌دیدیم که ممکن است مقداری تخم مرغ یا بقایای دیگر به همراه داشته باشد. ما حدود یک ساعت خرس را تماشا کردیم که در آن زمان او کاملا برای ماندن در لانه راضی بود.

خرس

خرس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352721

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر