6

به اعتقاد من تغییرات در هیات مدیره در این مقطع دردی از استقلال دوا نمی کند

  • کد خبر : 352840
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۴

کاپیتان پیشین استقلال تغییرات در هیات مدیره این باشگاه را دوای درد آبی پوشان ندانست و گفت: باید به این باشگاه پول تزریق شود.

تغییرات هیات مدیره دردی از استقلال دوا نمی‌کند/ «پول» مشکل‌گشاست!

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت آبی پوشان و اتفاقاتی که پیرامون این تیم رخ داده است، گفت: باید بپذیریم که وضعیت مجموعه استقلال این روزها خوب نیست. بازیکنان در شرایط خوبی نیتسند. آنها مطالباتشان را می خواهند و این می تواند در تمرکز آنها تاثیر بگذارد.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: البته بازیکنان استقلال با اینکه از لحاظ مالی در وضعیت خوبی نیستند اما نمایش قابل قولی ارائه دادند. آنها می دانند که چند بازی حساس در پیش دارند خصوصا دربی در جام حذفی که برای آنها سرنوشت ساز است.

کاپیتان پیشین استقلال تاکید کرد: سال گذشته در جام حذفی همین حواشی باعث شد تا آبی پوشان نتوانند جام را بالای سر ببرند. حالا آنها یک تجربه خوب از این اتفاق کسب کرده‌اند و تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند دیدارهای آینده را با موفقیت به پایان برسانند.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات در هیات مدیره می تواند گره گشای وضعیت این روزهای استقلال باشد، افزود: به اعتقاد من تغییرات در هیات مدیره در این مقطع دردی از استقلال دوا نمی کند. مشکل اصلی استقلال را کارگزار حل می کند که می تواند با پرداخت مطالبات بازیکنان آرامش را به تیم برگرداند.

وی ادامه داد: این روزها به جای تغییرات در هیئت مدیره، پول مشکل گشاست. هیئت مدیره می تواند تصمیمات کلان بگیرد و مشکلات درازمدت را برطرف کند. بنابراین اگر کارگزار بتواند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا حدودی شرایط استقلال عادی خواهد شد.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان در خصوص دیدار آینده آبی پوشان برابر آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم با هدایت منصوریان عملکرد خوبی داشته است. کادر فنی ابزار لازم برای انجام یک بازی خوب را دارد. البته استقلال هم به دنبال این تا بتواند با پیروزی در این دیدار کم کم خود را آماده دربی کند. هر دو تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و یکی از جذابیت های این دیدار این است که دو تیم تنها به برد فکر می کنند و مساوی برایشان هیچ تاثیری نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر