8

هشدار نماینده تهران درباره تقسیم غنائم در روزهای پایانی دولت

  • کد خبر : 352870
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

نماینده مردم تهران نسبت به تأسیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز برای نورچشمی‌های وزارت نفت و حکم سفارت برخی مقامات دولت تدبیر هشدار داد و گفت: اقدامات دولت تدبیر نوعی تقسیم غنائم است.


افق آنلاین ، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی مالک شریعتی نماینده تهران در تذکری گفت: وقتی دولت یازدهم تشکیل شد به برخی رویه های دولت گذشته اعتراض شد که به عنوان مثال فلان دانشگاه تشکیل شده که افراد در این دانشگاه جایگاه، مقام و بودجه داشته باشند. الان نیز همان رویه در حال اعمال است.

وی ادامه داد: در حالی که برای تأمین بودجه‌های علمی و پژوهشی کشور مشکلات زیادی وجود دارد، وزارت نفت، پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز را تشکیل داده و منابع و امکانات بسیاری را به این پارک اختصاص داده است و برای نورچشمی های وزارت نفت حیاط خلوت ایجاد کرد.

وی از تقاضای تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه در این خصوص خبر داد و گفت: بر اساس این ماده از دولت به قوه قضائیه درباره تشکیل این پارک شکایت خواهیم کرد.

شریعتی در بخش دیگری از تذکر خود اظهارداشت: در روزهای آخر دولت برخی مقامات به عنوان مسئول سفارت قرار است معرفی شوند که این کار به نوعی تقسیم غنائم است. به دولت هشدار می دهیم از چنین اقداماتی خودداری کند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر