2

اقدامات تخریبی در رسانه های بیگانه برای ارتقای مدیریتی!

  • کد خبر : 352970
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳

به نقل از اقتصاد آزاد شنیده ها حکایت از آن دارد که (ع-خ) مدیر سابق یکی از دستگاه های وابسته به وزارت نیرو در آبادان که به دلیل عملکرد ضعیف خود موجب نارضایتی مردم منطقه شده بود و به همین دلیل برکنار شد در ماه های اخیر با فشار یکی از عوامل سابق خود در […]

به نقل از اقتصاد آزاد شنیده ها حکایت از آن دارد که (ع-خ) مدیر سابق یکی از دستگاه های وابسته به وزارت نیرو در آبادان که به دلیل عملکرد ضعیف خود موجب نارضایتی مردم منطقه شده بود و به همین دلیل برکنار شد در ماه های اخیر با فشار یکی از عوامل سابق خود در رسانه های بیگانه قصد انتقامجویی از جلیل مختار ، نماینده محترم آبادان در مجلس شورای اسلامی دارد.

با توجه به عملکرد بسیار مثبت و جهادی جلیل مختار در حوزه انتخابیه خود که بر میزان افزایش محبوبیت ایشان تاثیر ویژه داشته است نامبرده با اقدامات تخریبی خود در رسانه های بیگانه سعی در وارونه جلوه دادن حقایق دارد.
با نگاهی به سوابق اجرایی نامبرده می توان دریافت که شخص مذکور در دولت دهم مدیراجرایی یکی از باشگاه های ورزشی کشور بوده و فاقد تجربه مناسب و تخصصی در زمینه شرکت داری و مدیریت بنگاه های اقتصادی است.
اما آنچه باعث تعجب است اینکه نامبرده در ماه های اخیرو پس از برکناری از شرکت زیر مجموعه وزارت نیرو بدلیل عملکرد ضعیف مدیریتی چگونه و از چه طریق در شرکت های زیر مجموعه بانک ملی پست مدیریتی می گیرد ؟
انچه مشخص است نامبرده با هدف رزومه سازی در یک فاصله کوتاه دو سمت مدیریتی در زیر مجموعه گروه بهشهر را تصاحب کرده است و اکنون هم زمزمه هایی مبنی بر انتصاب نامبرده به سمت یکی از بزرگترین شرکت های اقتصادی زیر مجموعه گروه بهشهر دیده می شود
آنچه جای سوال دارد مدیرعامل گروه بهشهر چگونه بدون توجه به سوابق مدیریتی ایشان مراحل ارتقای مدیریتی نامبرده را فراهم نموده است؟
یقینا دولت آینده آیت الله رییسی با هوشمندی و نگاهی که به گذشته افراد دارد ، فریب رزومه سازی ساختگی سودجویان را نمی خورد و به آنها اجازه دست اندازی در بیت المال را نمی دهد.
گفتنی است ، در روزهای آینده اسناد معتبری در رابطه با ارتباط فرد نامبرده با جریان انحرافی منتشر خواهد شد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352970

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر