9

دنبال تحمیل وزیر به دولت جدید نیستیم/ سال ۹۲ کسی با ما همکاری نکرد

  • کد خبر : 353276
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: می‌خواهیم طوری عمل کنیم وقتی رییس‌جمهور منتخب، دولت را تحویل گرفت به اندازه ما اطلاعات داشته باشد. می‌خواهیم همکاری داشته باشیم.

واعظی: دنبال تحمیل وزیر به دولت جدید نیستیم/ سال ۹۲ کسی با ما همکاری نکرد

به گزارش افق انلاین ، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به موضوع تحمیل وزیر یا اعضای کابینه از سوی دولت دوازدهم به دولت منتخب، گفت: رییس‌جمهوری دستور داده است انتقال قدرت آرام داشته باشیم و از طرف دیگر همه اطلاعات خود را در اختیار آقای رییسی قرار دهیم. می‌خواهیم طوری عمل کنیم وقتی رییس‌جمهور منتخب، دولت را تحویل گرفت به اندازه ما اطلاعات داشته باشد. می‌خواهیم همکاری داشته باشیم چون سال ۹۲ کسی با ما همکاری نکرد و ما خود در پی این وزیر و آن وزیر می‌رفتیم و اطلاعات می‌گرفتیم.

واعظی اضافه کرد: ما این کار را دوستانه و صمیمانه انجام می‌دهیم؛ برای اینکه اطلاعات را منتقل کنیم آقای رییسی را در مجموعه خود تعریف می‌کنیم و کسی حق ندارد اطلاعاتی را پنهان کند. اینکه بخواهیم چیزی تحمیل کنیم اصلا درست نیست بلکه همه آماده هستیم هروقت وزرای جدید انتخاب شده‌اند، دولت را با روی خوش تحویل دهیم.

رییس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: رییس جمهوری و وزرا هیچکدام نمی‌خواهند هیچ وزیری یا فردی را به دولت منتخب تحمیل کنند، بلکه معتقدیم کسی حق فشار و فضاسازی ندارد و رییس جمهوری منتخب باید با آزادی کامل همکاران و هر فردی را که به او اطمینان دارد انتخاب کند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=353276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر