4

عکس‌های عجیبی که باعث شد هزاران نفر ریکی مارتین را آنفالو کنند!

  • کد خبر : 353300
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

یک هفته پیش، شاتهای جدیدی که همراه با همسرم گرفته بودیم را به اشتراک گذاشتم. این یک تجربه فوق العاده برای هر دوی ما و راهی برای بزرگداشت افتخار ما بود.

ریکی مارتین خواننده مطرح لاتین تبار گفت بعد از انتشار عکس های جدیدش هزاران نفر او‌ را آنفالو کرده اند.

 ریکی مارتین خواننده ۴۹ ساله آمریکایی – پورتوریکویی با اشتراک عکسهای جدیدش متنی را با طرفدارانش به اشتراک گذشت که در ادامه می خوانید:
امروز می خواهم از آسیب پذیرترین جنبه ام با شما صحبت کنم،
یک هفته پیش، شاتهای جدیدی که همراه با همسرم گرفته بودیم را به اشتراک گذاشتم. این یک تجربه فوق العاده برای هر دوی ما و راهی برای بزرگداشت افتخار ما بود.
چیزی که من انتظار نداشتم مخصوصا بعد از همه کارهایی که این همه سال انجام شده، این بود که تعداد زیادی از مردم تصمیم گرفتند ما را آنفالو کنند یا به روشی تحقیرآمیز برای ما کامنت بگذارند!
البته این تعداد فالوور نیست که من را نگران می کند، بلکه پیام پشت این تصمیم آنهاست که باعث شده احساسی مشابه با زمانی که سالها پیش قبل از اعلام عمومی گرایش جنسی خودم داشتم را داشته باشم. همان ترسی که من را فلج کرد، عذاب داد و اجازه نداد که خودم باشم.
امروز من این عکسها را می بینم و چیزی که احساس می کنم آرامش کامل است که می توانم خانواده ام را همانطور که لایقش هستند با شادی جشن بگیرم و آنها هم من را همانطوری که هستم جشن بگیرند.
و این ترسی که در موردش صحبت کردم دیگر من را آزار نمی دهد، برعکس به من قدرت بیشتری می بخشد و من را هل می دهد تا برای رفاه حال میلیون ها انسان که هر روز به دلیل عدم پذیرش رنج می برند به کار خودم ادامه دهم.
بیشترین آرزویم در این زندگی این است که همه ما بتوانیم احساس آزادی، افتخار نسبت به خود، شادی، دوست داشتن، احترام و پذیرش داشته باشیم.
اینکه ما بتوانیم بدون تلافی و مجازات، جوری که متولد شده ایم را بیان کنیم.
انصاف نیست که به دلیل تعصب و عدم آموزش، زندگی های ارزشمند خود را از دست بدهیم.
از نظر همه کسانی که احساس می کنند گم شده اند یا دیگران برایشان ارزش قائل نیستند اما می خواهند که باشند، آنها تنها نیستند، یک جامعه بزرگ وجود دارد که با آغوش باز در انتظار آنهاست. ارزش آنها زیاد است، لطفا فراموش نکنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=353300

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر