3

مجیدی : روحیه بی کسی تنهایی بی سر صاحبی تمام ما را فرا گرفته است! 

  • کد خبر : 353472
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

سرمربی استقلال گفت: روحیه بی کسی تنهایی بی سر صاحبی تمام ما را فرا گرفته است.

مجیدی: دست بازیکنانم را می بوسم/ استقلال را به امان خدا رها کرده اند

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی در کل دلچسب نبود اما با توجه به اینکه تراکتور لایه های دفاعی داشت بازی دلچسب نبود اما از بازیکنان تشکر میکنم که تلاششان را کردند و در نهایت برنده شدند.

مجیدی درباره نتایج موفق مقابل تیم‌هایی که سرمربیان استقلالی دارند، گفت: همگی آنها از مربیان خوب لیگ هستند، با همت بازیکنان این پیروزی به دست آمده و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با این وضعیت اسفناک باشگاه که در این چند سال بی سابقه بوده چنین نتایجی کسب می‌کنند.

سرمربی استقلال درباره تکرار اشتباهات داوری در این بازی همچنین گفت: خواهش میکنم اسم داوری را نیاورید! داوری عالی بود و دست تک تک آنها درد نکند! اگر شهامت عذرخواهی ندارند چرا با شعور بازیکنان و هواداران بازی می کنند؟ چرا می آیید خودتان را توجیه میکنید. من در کنفرانس هم گفتم که همه داوران اشتباه می کنند. چرا آقای افشاریان توجیه می‌کنید و دروغ و دروغ می‌گویید؟ واقعا این برایم سوال است ک چرا اشتباهات فقط برای استقلال اتفاق می افتد؟ شما گل تراکتور در همین بازی را ببیند اگر سالم گل بود من دیگر مربیگری را کنار می‌گذارم.

سرمربی استقلال در مورد پاداش به بازیکنان همچنین گفت: این حداقل کاری است که می توانم برای بازیکنانم انجام بدهم. روحیه بی کسی تنهایی بی سر صاحبی تمام ما را فرا گرفته است! دست تمام بازیکنانم را می بوسم. کسی نیست به ما سر بزند. این باشگاه را به امان خدا رها کرده اند. هر چه می گوییم می گویند بگذارید این دولت تمام شود! یعنی چه؟ بازیکنانم بی انگیزه هستند، تمام تلاشم را می‌کنم که این کار را خوب بلدم که در تمام مسابقات با قوا بازی کنند اما مسئولان عین خیالشان هم نیست.

مجیدی همچنین در پایان گفت: حرف هم که می‌زنیم ۱۰ دستگاه نظارتی می گویند که صحبت نکنید! مسئولان بیایند و مدیران بیایند که این بچه ها را به امان خدا رها کرده اید. من تعجب می کنم که هیچ کس به ما حتی یک زنگ نمی زند. دیگر هر آدمی که صلاحیت ندارد و دوستانشان را در این باشگاه چپانده‌اند و استقلال را ۱۰ سال عقب انداختید. ببخشید. خداحافظ.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=353472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر