3

پیشنهاد جالب پیکه؛ روش جدید برای پنالتی ها

  • کد خبر : 353501
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

جرارد پیکه معتقد است نمایش اسپانیا برابر ایتالیا با وجود شمست غرورانگیز بود.

اسپانیا و ایتالیا در ۹۰ دقیقه وقت قانونی به نتیجه تساوی ۱-۱ رضایت دادند. ابتدا ایتالیا با گل کیه زا پیش افتاد ولی آلوارو موراتا دقیقه ۸۰ کار را مساوی کرد.

اسپانیا در طول ۱۲۰ دقیقه بازی تیم بهتر میدان بود ولی نتوانست بیش از یک گل بزند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی ها اسپانیا دو ضربه خود را توسط دنی اولمو و موراتا از دست داد و در نهایت ایتالیا برنده میدان لقب گرفت.

 

 

 

 

در پایان بازی داوید سیلوا، سرخیو راموس، کارلس پویول و بسیاری دیگر از ستاره های قدیمی اسپانیا به تمجید از عملکرد لاروخا در یورو ۲۰۲۰ پرداختند و در این میان جرارد پیکه نیز واکنشی مثبت داشت.

 

 

 

 

او بلافاصله پس از بازی توئیت کرد:« تورنمنتی فوق العاده خوب برای تیم ملی و باید احساس غرور کرد. با شایستگی بسیار به نیمه نهایی یورو رسیدیم و فکر نمی کنم تیمی بهتر از اسپانیا در جام وجود داشت ولی ضیافت پنالتی ها گاهی بی رحم می شود. قوت قلب به تیم.»

 

 

 

 

پیکه با سابقه قهرمانی جهان و یورو با اسپانیا به ضربات پنالتی هم اعتراض داشت. او معتقد است قرعه کشی برای انتخاب اینکه چه تیمی ضربه اول را بزند، درست نیست:« اتفاقی نیست که در یورو و کوپا آمه ریکا تیم هایی که پنالتی اول را زده اند، در نهایت برنده شده اند. آمارها نشان می دهند که شانس این تیم ها بیشتر است. به نظرم در چنین سطحی از مسابقات، قرعه کشی برای تعیین تیمی که پنالتی اول را بزند، نمی تواند منصفانه باشد.»

 

پیکه سپس در پاسخ به سوال یکی از فالوئرهایش در مورد اینکه چه روشی را برای پنالتی ها پیشنهاد می کند نوشت:« ABBAABBAAB.»

پیشنهاد پیکه این است که پس از پنالتی تیم A، تیم B دو پنالتی متوالی بزند. سپس دو پنالتی متوالی برای تیم A. در ادامه دو پنالتی متوالی برای تیم B. تیم A دو پنالتی چهارم و پنجمش را به شکل متوالی می زند و در انتها نیز تیم B پنالتی پنجم خود را خواهد زد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=353501

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر