4

کاربران فضای مجازی به بازی کردن مسی با پای خون آلود واکنش نشان دادند +تصاویر

  • کد خبر : 353534
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۲۵

لیونل مسی و یارانش در تیم ملی آرژانتین، بامداد امروز (چهارشنبه) موفق شدند در دومین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، کلمبیا را در ضربات پنالتی شکست دادند تا در فینال حریف برزیل شوند.

واکنش کاربران فضای مجازی به بازی کردن مسی با پای خون آلود ! + عکس

مسی در این بازی همان کاری را انجام داد که از او انتظار می‌رفت و علاوه بر تأثیرگذار بودن در گل اول تیمش، در ضربات پنالتی هم ضربه‌ خود را به گل تبدیل کرد. اما چیزی که سبب شد عملکرد او در این بازی بیشتر مورد ستایش قرار بگیرد، ادامه دادن او به بازی با وجود تکل خشن فرانک باربا بازیکن کلمبیا در دقیقه ۵۵ بود که کاپیتان آلبی‌سلسته را از ناحیه قوزک مجروح کرد به طوری که تا پای مسی تا پایان بازی خونریزی داشت و شدت آن از زیر جوراب هم مشخص بود.

این موضوع واکنش‌های جالبی را در فضای مجازی درباره کاپیتان ۳۴ ساله بارسلونا و آرژانتین به همراه داشت. یکی کاربر تمجیدی طنزگونه داشته و نوشته:«پس بالاخره معلوم شد که مسی هم انسان است.»

واکنش کاربران فضای مجازی به بازی کردن مسی با پای خون آلود ! + عکس

کاربری دیگر این موضوع را نشان دهنده تعهد مسی نسبت به کشورش و تیم ملی آرژانتین دانسته و منتقدان عملکرد لئو در رده ملی را به چالش کشده است. او نوشته است: بیش از یک ساعت بازی با این وضع پا….اگر این نشان دهنده عشق مسی نسبت به آرژانتین و فوتبال نیست، من دیگر نمی‌دانم می‌تواند نماینگر چه چیزی باشد.

کاربر سوم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی را مخاطب قرار داده و از این سازمان به خاطر عدم برخورد قاطع با بازیکنانی که مرتکب چنین خطاهای خشنی انجام می‌دهند ایراد گرفته است. (فرانک باربا هم به دلیل تکلش روی پای مسی تنها کارت زرد گرفت).

این کاربر نوشته است: فوتبال کنمبل (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) عملاً UFC (مبارزات آزاد) است اما روی زمین فوتبال. کلمبیا خون مسی را ریخت.

واکنش کاربران فضای مجازی به بازی کردن مسی با پای خون آلود ! + عکس

در هر صورت مسی که این روزها علاوه بر درخشش‌اش در کوپا آمه‌ریکا، همه منتظر اعلام تصمیمش برای ماندن یا ترک بارسلونا هستند، توانست آلبی‌سلسته را به فینال برساند، جایی که باید با هم‌تیمی سابقش نیمار و دیگر ستاره‌های تیم ملی برزیل سوپرکلاسیکوی فوتبال ملی در آمریکای جنوبی را برگزار کنند.

منبع: خبر فوری
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=353534

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر