1

ارائه پیشنهادها توسط مشتریان و همکاران موجب بهبود عملکرد بانک توسعه تعاون می‌شود

  • کد خبر : 353560
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

مدیرعامل بانک توسعه تعاون پیشنهادهای مشتریان و همکاران را در بهبود عملکرد بانک مؤثر دانست.

ارائه پیشنهادها توسط مشتریان و همکاران موجب بهبود عملکرد بانک توسعه تعاون می‌شود

افق آنلاین ، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در برنامه هفتگی گفتگوی تلفنی با روسای شعب بانک اظهار داشت: همه واحدهای ستادی و اجرایی بانک مطابق برنامه‌های راهبردی و عملیاتی مشغول به خدمت‌رسانی هستند و برآیند اقدامات همه واحدها منتج به عملکرد کلی بانک می‌شود.

وی افزود: پیشنهادها و نقطه نظرات مشتریان عزیز و همکاران شعب در نیازسنجی و تطبیق خدمات با نیازها بسیار حائز اهمیت است و موجبات اثربخشی برنامه‌های ابلاغی طی دوره جاری و ادوار آینده را فراهم می‌سازد.
مهدیان در گفتگو با مجتبی محمدی رییس شعبه کوثر استان اردبیل، علیرضا خدادادی رییس شعبه شوشتر استان خوزستان، سعید بهرامی رییس شعبه شاهین‌شهر استان اصفهان، بهاءالدین خادم الحسینی رییس باجه ارسنجان استان فارس و مهدی شریعتی فر رییس شعبه بردسکن استان خراسان رضوی ضمن جویایی وضعیت سلامت همکاران گفت: بانک توسعه تعاون از زیرساخت‌ها و سامانه‌های الکترونیک جهت مدیریت ارتباط با مشتریان بهره جسته است و بانک جهت اطلاع‌رسانی خدمات به مشتریان و نیز دریافت نظرات ذینفعان بانک در شبکه‌های اجتماعی نیز حضور دارد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون نقش شبکه شعب را در حداکثر سازی رضایت مشتریان مهم ارزیابی نمود و گفت: همکاران شعب در دوره‌های زمانی گوناگون با بهره‌مندی از دانش و مهارت بانکی و رعایت مراتب احترام به مشتریان و مراجعین، کارنامه مناسبی رقم‌زده‌اند و در مقطع کنونی نیز با تلاش و کوشش مضاعف، زمینه را برای گسترش خدمات بانکی و تداوم فعالیت توسعه‌ای بانک فراهم می‌نمایند.
وی وجود مکانیزم نظام پیشنهادها را نیز از فرآیندهای بهبود مستمر فعالیت بانک اعلام نمود و گفت: نظام پیشنهادها در صورت فعالیت اثربخش، انعکاس‌دهنده کمبودها، نیازها و پیشنهادها در راستای ارتقای سیستم سازمانی و نظام بانکداری توسعه‌ای است و می‌تواند در انعکاس نقطه نظرات مشتریان به ارکان تصمیم سازی و برنامه‌ریزی بانک نیز مؤثر واقع گردد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در خصوص وضعیت کنونی شعب با روسای واحدهای اجرایی به گفتگو پرداخت و همکاران نیز پیشنهادها و راهکارهایی را برای بهبود عملکرد فعلی و برنامه‌های آتی مطرح نمودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=353560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر