3

جزئیات جدید از ویدئوی جنجالی مدافع پرسپولیس/ قصدشان فقط حاشیه‌سازی برای پرسپولیس است

  • کد خبر : 353729
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

مدافع پرسپولیس در واکنش به اتهامات مطرح شده می گوید: من بازیکن تیم ملی هستم خیلی‌ها از ما الگو برداری می‌کنند. امکان ندارد به هواداران استقلال یا سایر تیم‌ها توهین کنم.  بعد از انتشار فیلمی از محمدحسین کنعانی‌زادگان در فضای مجازی، استقلالی‌ها مدعی شدند مدافع ملی پوش پرسپولیس به آنها توهین کرده است. بعد از […]

مدافع پرسپولیس در واکنش به اتهامات مطرح شده می گوید: من بازیکن تیم ملی هستم خیلی‌ها از ما الگو برداری می‌کنند. امکان ندارد به هواداران استقلال یا سایر تیم‌ها توهین کنم.

 بعد از انتشار فیلمی از محمدحسین کنعانی‌زادگان در فضای مجازی، استقلالی‌ها مدعی شدند مدافع ملی پوش پرسپولیس به آنها توهین کرده است. بعد از شکایت مدیران باشگاه استقلال، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از این بازیکن دعوت کرد و محمد حسین چهارشنبه گذشته برای ادای توضیحات راهی کمیته اخلاق شد. حالا او در گفت‌وگو با خبرورزشی توضیحات بیشتری در این خصوص داده که گزیده ای از آن را در ادامه می‌خوانید.

اول از جلسه کمیته اخلاق برای ما بگو …

جلسه خوبی بود. به خاطر فیلمی که در فضای مجازی از من پخش شد صحبت کردیم. یکسری سوالات مطرح کردند و من هم جواب دادم. حالا هم منتظرم ببینم کمیته اخلاق چه تصمیمی‌خواهد گرفت. باز هم می‌گویم من هیچ توهینی نکردم و از اینکه عده‌ای یک فیلم قدیمی را در زمان مسابقات حساس پرسپولیس با صداگذاری و استفاده از الفاظ زشت و توهین آمیز منتشر کرده‌اند بسیار متأسف هستم.

این فیلم چه زمانی گرفته شده است؟

فکر می‌کنم حدودا یک سال و نیم پیش گرفته شده و اینکه در این برهه حساس منتشر می‌شود و روی آن صداگذاری می‌کنند خیلی عجیب است. البته من می‌دانم هدفشان از این کارها چیست.

خب بگو از انتشار این فیلم چه هدفی دارند؟

قصدشان فقط حاشیه‌سازی برای پرسپولیس است. ما قهرمان سوپرجام شدیم، مدعی اول قهرمانی در لیگ هستیم و در جام حذفی هم شانس قهرمانی هستیم. پرسپولیس در چند سال اخیر همه جام‌ها را درو کرده و دست خیلی از تیم‌ها از جام کوتاه مانده است. به همین دلیل به هر کاری دست می‌زنند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند. در زمین، حریف تیم ما نمی‌شوند و نمی‌توانند قهرمان شوند دست به این کارها می‌زنند و برای ما حاشیه‌سازی می‌کنند. من بازیکن تیم ملی هستم خیلی‌ها از ما الگو برداری می‌کنند. امکان ندارد به هواداران استقلال یا سایر تیم‌ها توهین کنم. من هم از کسانی که این فیلم را منتشر کردند شکایت کردم تا متوجه کار زشتشان شوند.

یعنی منظورت این است که آن فرد با نیت قبلی سراغ تو آمد؟

بله دقیقا همینطور است. اولا که من به این افراد هوادار نمی‌گویم چون هوادار واقعی این کارها را نمی‌کند. این هوادارنما با نیت قبلی سمت من آمد و فیلمبرداری کرد و هدفش هم کاملا مشخص بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=353729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر