8

توصیه یک نماینده مجلس به همکارانش: نماینده‌ها فکر ورود به دولت را نکنند

  • کد خبر : 353758
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۰۵

یک نماینده مجلس گفت: مقام معظم رهبری فرمودند نماینده‌ها فکر ورود به دولت را نکنند، اما دلیل نمی‌شود که اگر جایی دولت نیاز به ورود یک نماینده داشته باشد، آن فرد در دولت حاضر نشود.

توصیه یک نماینده مجلس به همکارانش: فکر ورود به دولت را نکنید

 کاظم دلخوش‌اباتری، نماینده مجلس یازدهم درباره پیگیری‌های مجلس درباره سانحه تصادف خبرنگاران و سربازان، اظهار داشت: کمیسیون قضایی و کمیسیون عمران تیمی تشکیل داده‌اند و در حال بررسی موضوع هستند. هنوز گزارش آن نیامده است اما پیگیری‌ها در حال انجام است. منتظر هستیم تعطیلات مجلس تمام شود تا گزارش نهایی آن یا قرائت و یا به رئیس مجلس تحویل داده شود.

 

به گزارش ایلنا، وی درباره کند بودن روند واکسیناسیون در کشور یادآور شد: هم وزارت بهداشت و هم ستاد اجرایی فرمان امام تولیدات خود را انجام می‌دهند و کمیسیون بهداشت مأموریت پیدا کرده که بررسی کند و کمک‌های لازم را در این حوزه انجام دهد.

نمیانده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی درباره اعتصاب کارگران صنعت نفت و دیگر حوزه‌ها و اینکه آیا مجلس به این حوزه ورود پیدا می‌کند؟، بیان داشت: این مربوط به دولت است اما اگر بنا به پیگیری باشد کمیسیون اجتماعی باید آن را پیگیری کند اما در اجرا کار مربوط به دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

 

وی در مورد حضور برخی نمایندگان مجلس در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نماینده‌ها فکر ورود به دولت را نکنند، اما دلیل نمی‌شود که اگر جایی دولت نیاز به ورود یک نماینده داشته باشد، آن فرد در دولت حاضر نشود.

 

دلخوش اباتری تصریح کرد: همیشه سابقه داشته که اگر مجلس تشخیص دهد که نماینده‌ای را دولت در یک بخشی نیاز دارد و به حضور او رای دهد، آن نماینده می‌تواند به آن بخش برود و کمک کند؛ البته این کار با رای مجلس امکان‌پذیر است. در قانون نیز پیش‌بینی شده که اگر نماینده‌ای فوت کند یا استعفا دهند نماینده شهر همجوار یا رئیس مجلس می‌تواند مسئولیت آن حوزه را به عهده بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=353758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر