5

شما ازدواج کنید؛ مراسم عروسی با خیران هم‌نمک+ تصاویر

  • کد خبر : 353951
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

خیران طرح هم‌نمک خدمتی دیگر برای قشر آسیب‌دیده کشور ارائه کرده‌اند و از این پس مراسم عقد و عروسی را برای زوج‌های نیازمند به صورت رایگان برگزار می‌کنند.

شما ازدواج کنید؛ مراسم عروسی با خیران هم‌نمک+ تصاویر

به گزارش افق انلاین ، مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع)، با هدف تسهیل ازدواج جوانان، نسبت به راه‌اندازی سالن عقد و عروسی رایگان برای زوج‌های جوان اقدام کرده است.

بر این اساس با کمک خیرانی که اقلام مورد نیاز سفره عقد را هبه کرده‌اند، اتاق عقد و سالن ازدواج مجهزی تهیه شده است و خانواده‌هایی که برای برگزاری جشن عقد و ازدواج فرزندانشان با مشکل مالی مواجه هستند می‌توانند به صورت رایگان از طرح ازدواج آسان هم‌نمک استفاده کنند.

برای استفاده از این امکانات که شامل ملزومات برپایی جشن عقد و ازدواج شامل لباس عروس و داماد، سفره و سالن عقد، عکاسی و فیلمبرداری و … است، خانواده‌ها می‌توانند با شماره تلفن چهار رقمی ۱۸۰۱ تماس بگیرند و تلفن تماس خود یا فرد دیگری که به این خدمات نیاز دارد را معرفی کنند.

همچنین برای معرفی زوج‌هایی که علاقه‌مند به استفاده از این خدمات خیر هستند، می‌توانید به صفحه اینستاگرام هم‌نمک به نشانی ham_namak مراجعه و این صفحه را دنبال کنید و به آن پیام دهید. از آنجایی که خیران و همکاران فعال در هم‌نمک به صورت هفتگی در مناطق محروم تهران در حال توزیع نذورات و خیرات خیران هستند، برقراری ارتباط با آنها و اعلام درخواست به این افراد نیز از دیگر راه‌هایی است که می‌توانید خود یا خانواده متقاضی استفاده از طرح ازدواج آسان را معرفی کنید.

نخستین جشن عقد در سالن طرح هم‌نمک روز گذشته همزمان با سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و این اقدام از این پس به صورت طرحی دائمی اجرا و خیرین هم نمک برای زوج‌های نیازمند متقاضی، جشن عروسی رایگان برگزار خواهند کرد.

ازدواج , ازدواج ,

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=353951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر