5

 دامنه اعتراضات به صدا و سیما کشیده شد/ چرا از محرومیت مجیدی چیزی نگفتید؟

  • کد خبر : 353976
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۰۰

بعد از اظهارات مجری شبکه ورزش در مورد یحیی گل محمدی و درخواست این مجری برای محروم کردن او، هواداران پرسپولیس به شدت علیه این مجری جبهه گرفتند.

یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی؛ پرسپولیس - گل‌گهر

این که پرسپولیسی‌ها علیه این مجری شوند قابل پیش بینی بود ولی شدت انتقادات از محمد میر به حدی بود که گریبان خود تلویزیون و شبکه ورزش را هم گرفت و انتقادات زیادی از آنها مطرح شد.

خیلی‌ها به ماجرای حق پخش اشاره کردند و خیلی‌های دیگر وارد کرکری‌های مرسوم شده و مثلا از مجری شبکه ورزش پرسیدند چرا وقتی استراماچونی صندلی پرت کرد و یا وقتی مجیدی به کنفرانس نمی‌رود چیزی نگفتی و درخواست محرومیت آنها را مطرح نکردی؟

پرسپولیسی‌ها در این ماجرا همه جوره پشت سرمربی تیمشان ایستادند واز یحیی حمایت کردند که طبیعی هم بود اما شدت انتقادات از میر و البته صداو سیما خیلی بالا است و همچنان ادامه دارد.

این که یک مجری حق دارد از یک مربی درست یا غلط انتقاد کند یا نه، بحث مفصلی را می‌طلبد اما به هر حال مجریان حداقل در مورد مربیان تیم‌های محبوب باید کمی بیشتر مراقب باشند. آن هم وقتی دربی نزدیک است. البته قطعا محمد میر حرف رنگی نزده اما به هر حال در مورد مدل صحبت‌های او و این که گفت چرا یحیی محروم نشد، پرسپولیسی‌ها خیلی شاکی شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=353976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر