3

ستاره ای که خیال فرهاد مجیدی را برای برد در دربی راحت کرد +تصویر

  • کد خبر : 354027
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

دربی نودوششم پایتخت روز پنجشنبه برگزار می‌شود و طی آن دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی و از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

فرهاد مجیدی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

دربی نودوششم پایتخت روز پنجشنبه برگزار می‌شود و طی آن دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی و از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

فرهاد مجیدی امیدوار است روز پنجشنبه شرایط به سودش تغییر کند. او علاوه بر آنکه هدفش را روی بردن جام حذفی گذاشته، امید زیادی هم به سیدحسین حسینی، دروازه‌بانش در این دیدار، دارد.

حسینی در ۶ بازی اخیر استقلال در لیگ فوق‌العاده کار کرده و تنها یک بار دروازه‌اش باز شده است. از این گذشته، فرهاد و تیمش در پنج بازی از این شش دیداری که حسینی درون دروازه قرار گرفته، برنده از زمین خارج شده است.

حسین حسینی دوباره گزینه اول تراکتور شد! :: ورزش سه

آمادگی سیدحسین حسینی یکی از دلخوشی‌های فرهاد مجیدی برای بازی با پرسپولیس است. البته خود سیدحسین هم از رویارویی با پرسپولیس در جام حذفی خاطره خوشی دارد؛ درست است که او در مجموع رقابت‌هایی که برابر پرسپولیس قرار گرفته کارنامه چندان درخشانی ندارد، ولی حکایت جام حذفی متفاوت است.

سیدحسین حسینی در دربی فصل پیش جام حذفی که با برتری استقلال در ضربات پنالتی همراه شد، درون دروازه ایستاده بود و با مهار ضربه پنالتی احمد نوراللهی نقش بسزایی در برنده‌شدن استقلال در آن دیدار داشت.

حالا روزهای زیادی از آن بازی گذشته، ولی درست در آستانه همین دیدار شرایط به‌ گونه‌ای رقم خورده تا سیدحسین حسینی دوباره به دلخوشی فرهاد مجیدی در تقابل با پرسپولیس در جام حذفی تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=354027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر