10

استان تهران با پیچیدگی‌های خاص، تنوع جمعیت، کمبود آب و … شرایط را برای اعمال مدیریت دشوار می‌کند

  • کد خبر : 354032
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

استاندار تهران ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان تهران از برگزاری انتخابات استان در سلامت کامل خبر داد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در کل کشور میزان مشارکت ۴۸.۸ و در تهران ۴۳.۳۸ درصد بوده که رشد ۸ درصدی داشته و نشان دهنده اقدامات موثر است.

به گزارش افق انلاین و بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه تقدیر از بخشداران و معاونین سیاسی فرمانداری‌های استان تهران اظهار داشت: از همه دست اندکاران انتخابات ۱۴۰۰ به سبب حجم کار و نوع کیفیت کار باید تشکر و قدردانی داشته باشیم.
وی افزود: در تولید خبر و همچنین پویش «ما اثرگذاریم»، اقدامات مختلفی پیگیری شد و سبب شد تا چهار انتخابات در استان با نظم و انضباط و سلامت کامل به جهت عمل کردن به قانون و رعایت اصل بی طرفی و همچنین حفظ سلامت جسمی شهروندان به سبب شیوع کروناویروس با تدابیری همچون عدم انگشت نگاری، فاصله گذاری و استفاده ماسک جلوه خوبی را در سطح استان شاهد بودیم.

استاندار تهران با تقدیر از رئیس، دبیر ستاد انتخابات و همه دست اندرکاران انتخابات استان تهران عنوان کرد: بخشداران چند وظیفه را به صورت توامان انجام دادند و خوشبختانه شاهد اقدامات اثربخش به ویژه در برگزاری انتخابات بودیم.

محسنی بندپی گفت: در مجموع در انتخابات اسفند ۹۸ مجلس میزان مشارکت کشوری ۱۴۳ درصد و در استان تهران ۲۶ درصد بود که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در کل کشور میزان مشارکت ۴۸.۸ و در تهران ۴۳.۳۸ درصد بوده که رشد ۸ درصدی داشته و نشان دهنده اقدامات موثر است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: استان تهران با پیچیدگی‌های خاص، تنوع جمعیت، وجود اتباع، کمبود آب و … شرایط را برای اعمال مدیریت دشوار می‌کند، ولی واقعیت این است که خروجی کار به لحاظ آماری قابل توجه است و بایستی تا زمانی که در هر مسئولیتی ایفای نقش می‌کنید لحظه‌ای فروگذار نباشید.

برگزاری چهار انتخابات با ۷ هزار شعبه اخذ رای
شکراله حسن بیگی در جلسه تقدیر از بخشداران و معاونین سیاسی فرمانداری‌های استان تهران اظهار داشت: برای نخستین بار به لطف استاندار تهران جلسه تقدیر از عوامل اجرایی انتخابات برگزار شده که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: با همفکری و هماهنگی در انتخابات ۱۴۰۰ یک صندوق رای در انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره‌ای مجلس و میاندوره‌ای خبرگان باطل نشد و شکایت مستند، منطقی و اثرگذار در رای نامزد‌ها نداشتیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: برگزاری چهار انتخابات با ۷ هزار شعبه اخذ رای شرایط خاصی می‌طلبید که خوشبختانه انتخابات به شکل مطلوب و طبق قانون برگزار شد؛ در مورد برخی موارد مطرح شده در انتخابات شورا‌های شهر نیز اقدامات لازم پیگیری می‌شود و قانون صراحت دارد.

حسن بیگی سپس با بیان اینکه آسیب شناسی انتخابات انجام شده است، گفت: ستاد انتخابات استان ۳۰ جلسه با ۲۷۹ مصوبه داشته و در شهرستان‌ها نیز ۶۳۵ جلسه با ۳ هزار و ۶۸۸ مصوبه را شاهد بودیم؛ همچنین ارسال اخبار به شکل منظم انجام شده و ۱۳۰ هزار و ۱۸۵ خبر از فرمانداری‌ها به سامانه خبر ارسال و به وزارت کشور ارسال شد.

وی همچنین با اشاره به هدف گذاری جهت ارتقا رتبه استان تهران از رتبه چهارم به رتبه اول بیان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت ۸ درصد نسبت به انتخابات سال ۹۸ افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=354032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر