2

دختر سوارکار بخاطر مشکلات خانوادگی نمی تواند به مسابقات اعزام شود !+تصویر

  • کد خبر : 354046
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

به دلیل اختلاف خانوادگی و مشکلات ایجاد شده این ورزشکار نمی تواند به مسابقات اعزام شود. این موضوع ربطی به فدراسیون سوارکاری ندارد و ما نمی توانیم به زندگی خصوصی مردم ورود کنیم.

دختر سوارکار بخاطر مشکلات خانوادگی نمی تواند به مسابقات اعزام شود !

 

مسعود خلیلی در گفتگو با ایسنا در خصوص خبر ممنوع الخروجی ورزشکار دختر ۱۲ سال ایرانی توسط پدرش که باعث شد این ورزشکار نتواند در مسابقات جهانی سوارکاری نونهالان در روسیه شرکت کند، گفت: پدر این ورزشکار با مادرش اختلاف داشته و پدرش او را ممنوع الخروج کرد. البته قیم اصلی این دختر مادرش است چرا که مادر این ورزشکار به فدراسیون برگه‌ای ارائه داده که نشان می دهد قیم اصلی او مادرش است.

او ادامه داد: به دلیل اختلاف خانوادگی و مشکلات ایجاد شده این ورزشکار نمی تواند به مسابقات اعزام شود. این موضوع ربطی به فدراسیون سوارکاری ندارد و ما نمی توانیم به زندگی خصوصی مردم ورود کنیم.

خلیلی اظهار کرد: باید گفت که اعزام از طرف فدراسیون بود. مادر این ورزشکار از طریق دادگاه نامه ای را به تایید دفتر خانه رساند و آن را به فدراسیون تحویل داد. در آن نامه که بارضایت مادرش صادر شده بود آمده که این دختر می تواند به مسابقات اعزام شود اما از طرف دیگر پدر او اقدامات قانونی انجام داده و دخترش را ممنوع الخروج کرده و این مسئله قضایی است و ربطی به فدراسیون ندارد. باید گفت که به علت اختلافات خانوادگی این اتفاق افتاده است. فدراسیون می خواست یک ورزشکار را اعزام کند و به همین دلیل اقدامات قانونی از جمله ویزا و غیره را انجام داده است.

رئیس فدراسیون درباره نمایندگان ایران در این مسابقات گفت: سه سوارکار دیگر از ایران در این مسابقات حضور دارند و مسابقات از فردا شروع می شود که ۳ روز ادامه خواهد داشت.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=354046

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر