10

هر دو تیم پرسپولیس و استقلال چالش‌های خاص خودشان را برای این بازی خواهند داشت

  • کد خبر : 354087
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید بازیکنان استقلال به دلیل شرایطی که در این فصل داشتند با تمام وجود برابر پرسپولیس به میدان می‌روند.

بازی استقلال و پرسپولیس/ دربی ۹۴ فردا برگزار می‌شود - باشگاه خبرنگاران
ژن برنده پرسپولیس و انگیزه‌ زیادی که استقلال دارد

هومن افاضلی در‌ گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص دربی ۹۶ تهران که امروز در چارچوب مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود گفت: دربی تحت هیچ شرایطی قابل پیش‌بینی نیست. این یک بازی متفاوت است که شباهتی به دیگر بازی‌های این دو تیم در گذشته ندارد و مسئله مهمتر این است که بازی در جام حذفی برگزار خواهد شد. استراتژی و برنامه‌ریزی کادر فنی دو تیم و همچنین نگرشی که بازیکنان و مربیان پرسپولیس و استقلال دارند برای این بازی متفاوت است. هر دو تیم چالش‌های خاص خودشان را برای این بازی خواهند داشت.

وی افزود: شاید شکست در دربی از لحاظ پیامدهای منفی آنطور که برای استقلال سخت شود برای پرسپولیس سخت نخواهد بود ولی اگر پرسپولیس دربی را ببازد شاید این موضوع در ۳ بازی پایانی این تیم در لیگ برتر تاثیرگذار باشد. از طرفی استقلال می‌تواند با پیروزی در دربی تمامی مشکلات و حاشیه‌های گذشته را فراموش کرده و شانس این تیم برای گرفتن یک جام بیشتر خواهد شد. بدون شک بازیکنان استقلال با توجه به شرایطی که در این فصل داشتند با تمام وجود و با انگیزه زیاد به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

افاضلی درباره اینکه برخی اعتقاد دارند پرسپولیس از لحاظ فنی و تاکتیکی نسبت به استقلال برتری دارد، عنوان کرد:‌ پرسپولیس به خاطر ۴ قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و موفقیت‌هایی که در این سال‌ها کسب کرده همیشه یک ژن برنده در وجودش دارد که این را در ارکان باشگاه، بازیکنان و مربیان می‌بینیم. برخی از مهندسی بازی‌ها صحبت می‌کنند اما نباید فراموش کرد که پرسپولیس در همین سال‌ها دو بار به فینال آسیا راه یافته و این بحث‌هایی که مطرح می‌شود درست نیست. پرسپولیس تیم  بسیار پرقدرتی است و قصد دارد جدا از لیگ برتر، در جام حذفی هم قهرمان شود.

دیدار پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۹:۴۵ امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=354087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر