3

توضیح علیرضا حقیقی در رابطه با یک حاشیه

  • کد خبر : 354174
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۶:۴۷

درگیری‌ای میان علیرضا حقیقی سنگربان آبی پوشان سیرجانی و یک فرد که خودش را سرمشوق هواداران تیم فوتبال باشگاه می نامید، ایجاد شد که روابط عمومی باشگاه بلافاصله با انتشار بیانیه ای برخورد با خاطیان خبر داد.

توضیح علیرضا حقیقی در رابطه با یک حاشیه

سنگربان تیم فوتبال گل گهر سیرجان در رابطه با حواشی ایجاد شده پس از صعود این تیم به نیمه نهایی جام حذفی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش افق آنلاین ، پس از دیدار شب گذشته آلومینیوم اراک و گل گهر که در سیرجان برگزار شد، درگیری‌ای میان علیرضا حقیقی سنگربان آبی پوشان سیرجانی و یک فرد که خودش را سرمشوق هواداران تیم فوتبال باشگاه می نامید، ایجاد شد که روابط عمومی باشگاه بلافاصله با انتشار بیانیه ای برخورد با خاطیان خبر داد.

حالا و در پی این حواشی علیرضا حقیقی سنگربان گل گهر نیز در گفتگویی با رسانه رسمی باشگاه در این رابطه توضیحاتی با این شرح ارائه داده است:« متاسفانه بعد از بازی یک سری حواشی برای من و گل گهر ایجاد شد که من نقشی در آن نداشتم. فقط می خواهم از این تریبون بگویم که بنده هیچ توهینی به مردم و شهر خوب، با قدمت و تاریخی سیرجان نکرده‌ام و از زمانی که لباس باشگاه گل‌گهر را پوشیده‌ام سعی کرده‌ام چه در داخل زمین و چه در بیرون زمین، چیزی کم نگذارم و همه تلاشم را انجام بدهم. متاسفانه در کنار تیم ها برخی آدم ها هستند که می آیند تا جو تیم را مسموم کنند. باز هم برد تیم را تبریک می گویم و امیدوارم این حاشیه سازان کامتان را تلخ نکرده باشند. امیدوارم تیم در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشد و کسب سهمیه بکند.»

گفتنی است تیم فوتبال گل‌گهر شب گذشته با برتری مقابل آلومینیوم اراک به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران راه پیدا کرد تا در آستانه کسب یک موفقیت بزرگ قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=354174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر